2 Aralık 2021 Perşembe

BU ARALAR BEN

 NE İZLEDİM?


O kadar etkileyici bir film olmuş ki tebrik ediyorum emeği geçen herkesi. Hikaye çok ama çok etkileyici. Üst üste iki gün izlemiş olmam ne demek istediğimin özetidir aslında. Ve iki seferde de salya sümük ağlamam. Oyunculuk hakkında yorum yapmak elbette haddimiz değil ama öyle temiz, öyle abartısız oynamışlar ki karakterlerin gerçekliğine inanıyor insan. Musa canım kardeşim öyle içimde hissettim öyle üzüldüm ki sana...

NE DİNLEDİM?


Bu yazımda kendi arkadaşımın reklamı yapacağım müsadenizle. Samet ile biz aynı kurumda çalışıyoruz. O bir avukat müzisyen. Sesi güzel, kalbi güzel. Son şarkısı aslında daha önceki bir şarkısının yeni yorumlanmış hali. Ben çok sevdim umarım sizde seversiniz.
Dinlemek için TIK TIK

NE YEDİM?



Yolunuz Yalova'ya düşersen Bursa yolu üzerinde bulunan Sepetçioğlu'na mutlaka uğrayın. Kuyu kebabı ile isim yapmış olan restoran oldukça nezih bir ortamda harika hizmet veriyor. Fiyatlar makul diyelim. Biz yemeğin lezzetini ve hizmeti çok sevdik. 

NE OKUDUM?


4. üniversitemi okuyorum :)) Acil Durum ve Afet Yönetimi son sınıf öğrencisiyim. Sadece ders notlarını okuyorum bu aralar. Vizeler gayet iyi sonuçlandı darısı finallere.

NEREYE GİTTİM?

Hiç :))















1 yorum:

  1. Sondan başlayayım, maşallah, başarılar dilerim 4. okulda.
    Bursa'ya hep gideriz ama dikkat etmemiştim, aklımızda olsun.
    Filmi bende çok sevdim, dokunaklı bir konusu var gerçekten.

    YanıtlaSil