2 Kasım 2021 Salı

YENİDEN YAZMAYA SEBEP OLACAK BİRŞEY BULDUM GALİBA :))

İş hayatı, çocuklar, pandemi, uzaktan eğitim, anneler babalar derken hayatım o kadar yoğun geçiyor ki ne yapacağımı, nereye yetişeceğimi şaşırıyorum çoğu zaman. En ihmal ettiğim mecrada maalesef blog sayfam oluyor. Bugün okuma listesinde dolaşırken sevgili HANDAN yazmış onda gördüm. Sonra taa en başa gideyim dedim ÖZLEM aslında Ekim ayı için planlamış bu yazı chalangesini ve her güne bir soru bir cevap şeklinde tasarlamış. Ben Kasıma geçtiğime göre hepsini bir yazıda cevaplayabilirim sanırım :))


1- Karakterini tanımlar mısın?

Genel olarak sakin biriyimdir. Uzun uzun konuşmayı pek sevmem. Kısa ve netimdir. Kendimle vakit geçirmeyi pek çok şeyden daha fazla severim. Okumayı, yazmayı, dert etmeyi severim. Sessizlik içinde düşünmeyi severim. Ve enteresan bir şeklide oldukça komiğimdir. Bir ortama girdiğimde espriler havada uçuşur ve genelde güldüren ben olurum. 

2- Sana ilham veren kimdir?

Bana ilham veren çok insan var aslında. İlk kahramanım Jules Verne. Sayesinde okumaya o kadar aşık oldum ki hayatımın en önemli parçası oldu kitaplar. Sonra annem. Annem çok zorluğu direnerek, didinerek atlatmış bir kadındır. Güçlüdür. Sonra kayınvalidem. O da zekidir. Yetiştiği, yaşadığı şartlar gözetilirse onların çoğunun üzerinde bir öngörüsü ve zekası vardır. Akıllıdır. Kocam var bir de o da merhametlidir. Hayata karşı, insana karşı kıyımsızdır. 

3- Telefonundaki 13. görselde ne gördüğünü ve hissettiğini yaz?

13. görselde askere uğurladığımız bir aile dostumuzun oğlu ile çekilmiş selfim var :)) Sağlıkla gitsin sağlıkla gelsin İnşallah

4- En son bitirdiğin okulundan bahseder misin?

En son Sosyoloji okudum. Açık öğretim okuduğum için okuldan bahsedemeyeceğim.

5- Giyim ve makyaj tarzını tanımlar mısın?

Giyim = kot pantolon, tişört, spor ayakkabısıdır benim için.. Makyaj düğünden düğüne yapıyorum.

6- En sevdiğin TV dizisi hangisidir?

Süper Baba ve Çemberimde Gül Oya idi. Sonrasında hiç dizi izlemedim. (arada baktım ama sonunu getirdiğim bir şey olmadı)

7- En sevdiğin müzik türü ve sana hissettirdikleri nedir?

Klasik müzik özellikle çello dinlemeyi seviyorum. Beni benden alıp bambaşka diyarlara götürüyor gerçekten. Ama gündelik hayatımda türkü dinlemeyi severim. 

8- Gitmek istediğin yerler neresidir?

En çok görmek istediğim yer Atina. Çocukluğumdan beri hayalim. Bir de Afrika kıtasını merak ediyorum.

9- İlk aşkın?

Babam.

10- Kardeşlerin var mı? bahseder misin?

Bir erkek kardeşim var, benden iki yaş küçük. Birbirimize çok bağlı ve mutlu iki çocuk olarak büyüdük. Her anımız ve anımız beraberdir. Şimdi hayat şartları, çalışma koşulları derken pek sık bir araya gelemesekte bana verdiği 2 süper yeğenden dolayı onu daha çok seviyorum :))

11- En sevdiğin kitap hangisidir?

Yaa nasıl ayırt edebilirim bilemiyorum. Ama Serenad kitabını aşırı aşırı aşırı sevmiştim.

12- Kendine ait 10 özellik nedir?

Komik, zeki, tez canlı, kıskanç, üşengeç, eğlenceli, hedefe odaklı, yemeğe düşkün, dans etmeyi sever, yazar
 
13- Bu günle ilgili serbest yazar mısın?

Çok yoğunum. İnanılmaz bir gündem var. Koşturuyorum. Ama olsun bir iki güne harika bir haberle ulusal basında yerimizi alacağız.


14- Birinden aldığın dersi yazar mısın?

Çok sevdiğim bir türkü sözü vardır " sana kutsal gelen bin yıllık çınar, fiske vuruşunla yıkılır birgün" diye. Bu söz bana büyük bir derstir. Kimseyi abartmaya gerek yok, akışına bırak, akışı yaşa.

15- Gelecek hedeflerin nelerdir?

Dördüncü üniversitemi bitiriyorum. Okulu bitirip, emekli olup, karavanla dünyayı gezmek istiyorum. 

16- Annen ve Baban hakkında bahseder misin?

Annem tatlı kadındır. Benim tam tersime çok bakımlıdır. Çok güzeldir. Beceriklidir ve öğrenmeye heveslidir. Bizi çok sever biz de onu :)) 
Babam çalışkandır. Yaşını duyan aman yaşlı başlı adam der ama gören maşallah delikanlı gibi der. Keyfine düşkündür. Bizi çok sever biz de onu :))

17- Bir anını paylaşır mısın?

Ne yazsam bilemedim. 

18- Kimi, neden özledin?

En çok kendimi, kendi çocukluğumu özledim. Çünkü neden olmasın.

19- Senin kalbini kazanmak isteseler neler yapılması lazım?

Beni sevsinler, arkadan iş çevirmesinler, açık ve net olsunlar bir de Allah rızası için biraz akıllı olsunlar.

20- Bekar ve mutlu mu? Evli ve mutlu mu?

Evli, mutlu, çocuklu ve kedili

21- Seni neler mutlu eder?

Kitap okumak, yaz tatili, iyi yemek, çocuklarım, ailem

22- En sevdiğin film?

Piyanist filminden çok etkilenmiştim. Vizontele'nin de ben de özel bir yeri vardır.

23- Mutluluk ile ilgili yaz?

Mutluluk : hayatımızda azdır ama tadı en güzel anlardır. Farkında olmak ve tadını çıkarmak lazım.

24- Şu an kaçabilseydin nereye giderdin?

Valla bir Bodrum alırım.

25- Herhangi birine mektup yaz?

Aslı'ya yazmak isterim. 

26- Aşkla ilgili yaz?

Aşk mı? Gerçekten var mı?

27- En iyi arkadaşın kimdir ve özellikleri?

Ben arkadaş konusunda aşırı şanslıyım. Sadece bir kişiyi yazmak haksızlık olur. Ama genel olarak akıllı insanları severim ve onlarla gezerim.

28- Ünlü aşkın var mı?

Kıvançççççç :))

29- Birini üzdün mü?

Kesin üzmüşümdür. Çünkü koç burcuyum ve bazen ağzımdan çıkanı kulağım duymaz.

30- Chalange hakkında ki düşüncen?

Çok zevkliydi. Akıl edene, katılım gösterene teşekkürler.

31- Bana tavsiye edebileceğin 5 tane blog adresi ( yerli ve yabancı)

https://kedilievintarzi.blogspot.com/ ( şimdilerde instagramda daha aktif)

-http://metebilge.blogspot.com/ 

-https://www.deryaninsporgunlugu.com/

-https://sadevederin.blogspot.com/

-https://kaplandiary.blogspot.com/


2 yorum:

  1. aferin bir kerede hallettin yanii :) ağaç ev sohbeti neden yazmıyon seeeen :)

    YanıtlaSil
  2. Ne iyi yapmışsın, keyifle okudum :)

    YanıtlaSil