17 Haziran 2021 Perşembe

BLOG İSTATİSTİKLERİM


 


Blogger yönetim panelinde istatistiklerime bir bakayım dedim. Ana sayfama düşmenizi sağlayan anahtar kelimeler, hangi yazı popüler, ilgi çeken konu başlıkları neler. En ilginç bulduğum şey ise beni ziyaret eden ülkü istatistikleri oldu. Türkiye'den önce gelen 3 ülke ve bunların başında İsveç olması enteresan değil mi? 

İsveç halkı beni seviyor sanırım. 

Acaba yazılarımı okuyorlar mı? Sayfaya yanlışlıkla gelip hemen çıkıyorlar mı?

Yazımı okuyan İsveçli arkadaş beni bir yorumla aydınlatırsan sevinirim. 


       jag älskar dig 💓

7 yorum:

  1. Hepimize oldu.bu bir gunde 2.000falan isvec tıklaması gibi sanirim hata var ben delirdim hatta3 4 gun ust uste oldu gecti simdi

    YanıtlaSil
  2. İsveçlilerin geldiğini sanmıyorum. Google isveç tüm bloglara ziyaret yaptı sanırım. Benim bloga da bir günde 1200 kişi geldiğinde fark etmiştim.

    YanıtlaSil
  3. Benimkine baktım merak edip, hayli hayli yüksek bir sayıda İsveç bende de 1. numara:))

    YanıtlaSil
  4. Selam ben de zaman zaman girer bakarım. Bu hafta Endonezya 27 kişi benim sayfama girmiş. Merak ettim. Sizin gibi aynı soruyu soruyorum. En çok Amerika giriyor. Benim sayfama yanlışlıkla mı yoksa gerçek mi ben de merak içindeyim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Deli kızın bohçası (derya)18 Haziran 2021 09:07

    Ülkeler bazen ip adresi değiştirince de oluyor. Vpn ile degistirip farkli ülkelerden giriş yapabiliyorlar. Tam olarak nasıl yapıldığını bilmesem de böyle olduğunu okumuştum. Bir de ben Avusturyadayım örneğin Avrupalı Türkler okuyor bazen mesaj yazıyorlar ☺️

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar.
    Google'nin söz konusu istatistiklerinde bir sorun var sanıyorum.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  7. bot hesaplar bunlar, otomatik tıklama, gerçek değil :) isveç ve hindistan dan oldu son iki ayda iki kez :)

    YanıtlaSil