13 Ağustos 2021 Cuma

DİZİ ÖNERİSİ / 11.22.63

 




Bu dizi piyasaya düşeli o kadar uzun zaman olmuş ve ben o kadar uzun zamandır hayatımdan görsel dünyayı çıkarmışım ki haberim olmadı bile.

Geçen hafta tesadüfen bir internet sayfasında görerek ilgimi çeken bu dizi tek kelimeyle MUHTEŞEM

Bir İngilizce öğretmenin zamanda yolculukla 1960 yılına gidiyor. Amacı Kennedy suikastını durdurmak. 

Ancak zamanın akışına müdahale etmek ne kadar doğru?
O zamanda yaşarken hayattın akışına kaptırmak nelere sebep olacak?
Aşk mı, görev mi hiçbiri mi?

İzlerken sonuna kadar keyif alacaksınız. Ortalama 60 dk süren 8 bölümlük bir dizi. İnternete yazdığınızda her yerden karşınıza çıkacaktır. Mutlaka izleyin. Şiddetli tavsiye...

5 yorum:

  1. Dizi önerisi💛
    Mutlaka göz atılacak paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Bana çok sevdiğim outlander'ı hatırlattı .Not alıyorum .İnşallah en kısa sürede bakacağım . Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Hımm... sanki izledim ben bu diziyi. Ama emin olamadım yine de bir bakayım:)

    YanıtlaSil
  4. Kitabını okumuştum, diziyi de birkaç hafta önce bitirdim. Gerçekten çok başarılı, kaliteli bir dizi. Önce kitabı okuyanlar dizisinden veya filminden her zaman memnun kalmazlar fakat bu iyi kotarılmış.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. her gece dizi izliyorum, bunu da alayım listeye pekuuu :)

    YanıtlaSil