4 Mayıs 2021 Salı

SADECE EVET DE ( JUST SAY YES)

 



Bazen sırf kafa dağıtmak için hiçbir esprisi olmayan, izlerken sadece düşünmeni engelleyen filmler vardır ya onlardan biri Sadece Evet De.

Televizyon kanalında kamera arkasında çalışan televizyonun gözde sunucusu Alex'e aşın Lotte'nin hikayesi. Lotte aşkı Alex'te ararken  yeni iş arkadaşı Chris'de bulmasının eğlenceli, sıkıcı olmayan anlatımı.

Her romantik komedinin ayrılmaz parçası olan güzel kızlar, güzel kızın abuk arkadaşları ve başlarından geçen eğlenceli anlar. 

İzlenmeli mi?
Tavsiye olunur mu?
Bilemedim.
Ama ben dün rastgele Netflix'te görünce açtım. 1,5 saat başka bir şeye kafa yormadan geçirdim. Zor pandemi günlerinde kafamızdaki korkulardan, kaygılardan uzak kalmamıza vesile olan ne varsa seviyorum bu aralar. Hep ciddiyet, hep karamsarlık bunaltıcı oluyor artık.



2 yorum:

  1. Böyle filmlere ihtiyacım var vallabu aralar...

    YanıtlaSil
  2. Tam eşimin tarzı, fırsat bulursak izleriz birgün. Teşekkürler

    YanıtlaSil