19 Ocak 2021 Salı

ŞAŞKINIM / SENAN KARA

İnsan kendini neden hep genç zannediyor. Sanki herkes büyüyor da sen büyümüyorsun hiç. 

Nerden çıktı şimdi diyeceksiniz ama konuyu bağlayacağım bir yere merak etmeyin :))

Televizyona takılıyorum bu aralar. Bazı dizilerde dolanıp dolanıp, aman ne uzun, aman ne çok reklam verdiler deyip uzaklaşıyorum ekran başından. Bir dizi var bilmiyorum izliyor musunuz ? Doğduğun Ev Kaderindir diye. İşte o diziye takıldık eşimle bir kaç hafta. Zeynep karakterinin zengin olan annesi Nermin Hanım'a bayıldım. Kadın ne kadar hoş. ( rolünden bahsetmiyorum kendi zarafetinden vs)




Sonra kadıncağızı hatırladım Atiye dizisinde de o psikopat adamın karısı rolündeydi. Hemen instagramda aradım Senan Kara buldum, takibe aldım. Bi bakayım bu kadın kimdir, kaç yaşındadır. Ay bakmaz olaydım. Aynı yaştaymışız. ( Bu arada ay olarak benden küçük ) Yani hasbelkader bir dizide falan oynayacak olsam Demet Özdemir'in annesini oynayacak yaştayım :(( Kendimi bir fena hissediyorum. Gerçi Senan Hanım kesinlikle çok zarif, çok taş bir insan ama yine de Demet Özdemir'in annesi olacak yaşta olmak fikri nedir ya?

Ben bunu bir süre atlatamam :))



3 yorum:

  1. öyle zararlı depresif şeyler izleme o zaman ha ha haaaa :)

    YanıtlaSil
  2. Atiye'de bayılmıştım ben de kendisine:)
    Yaşıma ben de inanamıyorum bazen:) 20'li yaşlarım mesela, sanki dün yaşandı gibi.

    YanıtlaSil
  3. Ben beğenmedim bir kaç defa izledim o diziyi

    YanıtlaSil