23 Aralık 2020 Çarşamba

SİZE 2021'DEN HABERLERİM VAR :)) KOŞ SEVİMM KOŞŞŞ

Vay be ne seneydi 2020. 

Hayatımızı baştan sona değiştirdi ve gidiyor.

2021'in gelen gideniz aratır sözünü doğru çıkarmaması için hepimiz dua ediyoruz muhtemelen. Gelsin ve bize 2020'yi aratmasın İnşallah. 

Dolayısıyla bir hayli merak uyandıran yeni yıl için astrologlar pek çok tahminde bulunuyorlar. Benim takip etmeyi en çok sevdiğim Astrolog Dinçer Güner ve Aygül Aydın youtube kanalında denk geldiğim bir videoda 2021 yılıyla ilgili tahminlerini söylediler. Ben de sizler için notlar aldım.

2021 YILI



- Dijital dünyaya geçiş tam anlamıyla uzay hızında olacak. Sağlık, ekonomi ve sosyal hayat artık büyük ölçüde dijitalleşecek.

-2021 yılı Hava Elementi Çağı olacak. Bu dönemde "insan hakları" tanımı oldukça değer kazanacak. Özellikle tüm dünyada kadın hakları, hayvan hakları konularında büyük olumlu değişiklikler olacak.

-Satürn ve Uranüs sert geçişler yapacak. Bunun etkisiyle deprem ve devrimler olacak. Deprem gerçek anlamında olabileceği gibi pek çok alanda büyük değişimler olarak yorumlanabilir.

-Tüm dünyada düzenler değişecek. En büyük sorun iklim değişikliği olacak ve bu nedenle dünyada büyük göç hareketleri görülecek. Beklenmedik yerlerde volkanik patlamalar gerçekleşecek.

-Dünya ikiye bölünecek. Yeni Dünyacılar ve Eski Dünyacılar olmak üzere. Birileri değişimin kaçınılmaz olduğunu kabullenerek devam edecek, bir grup eski dünya düzeninin değişmemesi için direnç gösterecek.

-Teknolojik şirketler ve hükümetler arasında büyük çatışmalar yaşanacak. En çok sosyal medya kullanıcıları etkilenecek. Ülkeler düzeyinde sosyal medya yasakları artacak.

-Alışageldiğimiz yönetici yüzleri değişecek. Biden sağlık sorunları nedeniyle başkanlık görevini tamamlayamayacak.

Gelelim Burçlara;

BALIK: Kendi iç dünyasını keşfedecek, ne istediğini bilerek yeni eğitim fırsatları yakalayacak.

YAY: Eğitim hayatları değişecek. Belki yurtdışında okuma hayalleri gerçek olacak.

OĞLAK: Paraya para demeyecek :)) Son 12 yılın en iyi dönemini yaşayacaklar

KOÇ: Arkadaşlık ve dostluk yılı olacak. 

BOĞA: İş ve kariyer hayalleri gerçekleşecek. Mantıklı adımlar atmalarını tavsiye ediyor.

İKİZLER: Tıpkı balıklar gibi hayat amacını bulacak, kendini keşfedecek.

YENGEÇ: Daha iyi para kazanma fırsatları doğacak. Yeni iş teklifleri, yeni kapılar açılacak.

TERAZİ: Hayatının aşkını bulacak, evliler belki yeni çocuk sahibi olacak.

AKREP: Evlilik, ev alma, mülk sahibi olma şansları yüksek olacak.

ASLAN: Evlilik, ortaklık, yeni ilişkilerle sınanacağı bir yıl yaşayacak.

BAŞAK: Sağlıklı bir yıl olacak. İş koşulları düzelecek, belki kendisi iş kuracak.

KOVA: Bu yılın en şanslısı. Çünkü 2021 Kova Yılı. Bolluk, bereket, şans, talih kovalarla beraber olacak. 



3 yorum:

  1. Burclari okumayi seviyorum. Gezegenlerin ve evrenin enerjisinin bizi etkiledigine de inaniyorum. Her varligin bir enerjisi, rezonansi var bu da birbirini etkiliyor. Astrologlardan takip ettigim yok. Biraz moda oldu bu is cunku. Ikizler icin hep kotu seyler soylenir mesela. Beni etkilemesin diye ciddiye almam hicbir zaman. Ilk defa iyi bir sey gordum bu sene ikizlerle ilgili. Hadi bakalim insallah. Hayat amacimi bulursam benden mutlusu olmaz. :D Tesekkurler. :)

    YanıtlaSil
  2. oleey yeni dünyada olalıım veee bizim ülkede insan hakları düzelsiiin o zamansaaa :)

    YanıtlaSil
  3. Ah sevda ablacığım. Gelen gideni aratacak gibi duruyor öyleyse. Muhtemelen twitterda okumuştum. 4 milyar yıllık dünyanın sezon finaline denk geldik, şansımızı seveyim diye. Cok gülmüştüm. Serh düşelim 😉

    YanıtlaSil