22 Aralık 2020 Salı

AĞAÇ EV SOHBETLERİ #70

 Ağaç Ev Sohbetlerine fırsat buldukça eşlik edebiliyorum. Baktım Kelime Oyunu 4'ün kelimeleri henüz yayınlanmamış ben de Ağaç Ev'e yazayım dedim.

Bu haftanın konusu " KONUSU NE OLURSA OLSUN KİŞİ VEYA NESNELERE İKİNCİ ŞANS VERİLMELİ Mİ?"


Ben bu konuda yüksek sesle VERİLMEMELİİİİİİ diye bağırabilir ancak kendi hayatımda uygulayamam. Bende kredi bu anlamda çok geniş. Kolay kolay vazgeçemem. Bana kötü geleceğini bilsem bile söz konusu o kişiye döner durur geri dönerim mutlaka. Kimseyi benden ötürü yarı yolda bırakmak istemem çünkü. ( hatalı O olsa bile) Ne saçma.


Nesnelerle ilgili durum daha vahim. Çünkü ben hiçbir şeyi takip edemem. Ne fiyat bilirim ne de doğru düzgün marka. Bu konularla eşim ilgilenir. O markanın ürününü daha önce almıştık kötüydü, ya da ordan birşey alınmaz gibi uyarılar hep ondan gelir. Benim balık hafızam pek marifetli değil bu konuda.


Zaten ikinci şans verilmeyecek ne olabilir ki. Cana kast, sadakate kast olmadıktan sonra. Çok şükür şimdiye kadar bu tarz bir kötülükle karşılaşmadım. Umarım kimse karşılaşmasın...



7 yorum:

  1. Hafıza konusunda yazdıklarınızı okuyunca bir an ablamı okuyorum sandım. Birebir aynı durum onda da var. :))
    Bu arada kelime oyununun kelimeleri bir önceki haftadan veriliyor. Ben unuttum kim olduğunu. Deeptone konusunda yazıyor.

    YanıtlaSil
  2. Nesnelere ikinci şansı vermem. İlk şansta ettiğini edecek, memnun olmazsam ikinci şansı alamaz.. ama insanlarda değişiyor işte durum ..

    YanıtlaSil
  3. Bence her İnsana İkinci Bir Şans verilmeli bu güzel paylaşım için çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  4. ''Kimseyi benden ötürü yarı yolda bırakmak istemem çünkü (hatalı O olsa bile)'' kısmı saçma değildi bence. Çok iyi niyetli bir huy. Bazen daha çok üzülmeyle sonuçlanıyor olsa bile.

    YanıtlaSil
  5. peki madeeeem öyle olsun iyimiş :)

    YanıtlaSil
  6. Bence ikinci bir şansı hak etmeyecek kişi bile bile yalan söyleyen, karşısındaki kişiyi aldatandır. Mümkün olduğunca ikinci şans verilmemelidir, çünkü yalancılık kötü bir huydur. Yalan, affedilmemesi gereken en büyük suçlardan biridir bana göre. Elbette beyaz yalan, pembe yalanlardan bahsetmiyorum. Yalandan kastım, muhatabını aptal yerine koyan, onun güvenini sarsan sözler:)

    YanıtlaSil