1 Aralık 2020 Salı

KORKUYORUM

 2020 yılını hiç unutmayacağız belli ki.

Eğer sağ kalmayı başarabilirsek yıllar sonra bu günlerin acılarını, travmalarını konuşacağız.

İki gün önce Gelibolu'da yaşayan babamın korona pozitif olduğunu öğrendim.

Kendisi ile konuştum.

Sesi iyi.

Keyfi iyi.

Çok şükür ki ciddi bir problemi yok.

Kendimle konuşurken "tamam " diyorum "tamam, bir sorun yaşamayacak babam. Gelip geçecek".

Annemle konuşuyorum.

Kardeşimle konuşuyorum.

Onlara da moral veriyorum.

Kendime de moral yüklüyorum.

Ama yine de kendimi kandıramıyorum.

Çok endişeliyim.

Çok korkuyorum.

Dün gece uykumdan "BABA" diye çığlık atarak uyandım.

İki dal sigara içtim.

Uzunca bir süre yatakta döndüm durdum.

Ne kadar zor zamanlardan geçiyoruz.

Ne kadar acı, ne kadar hasret dolu.

En sevdiklerimize hasret...

Bu hastalık çok yalnız bir hastalık.

Pozitifi öğrendiğin itibaren kendinle başbaşasın.

Hastanede, evde, yoğun bakımda yapayalnızsın.

****************************************************************************

Allah bu süreçte canla başla görev yapan sağlık çalışanlarına güç kuvvet versin. Hepsinden Allah bin kez razı olsun.





7 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun, güzel haberler gelsin.

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar.
    Korona virüsün adı ülkemizde anılır olduktan sonra, o zaman kendi kendime düşündükten sonra bu illet virüsün laboratuvarlarda özel olarak üretildiğine kanaat getirmiştim. Malumunuz olduğu üzere bu virüsün varlığı önce Çin'de görülmeye başlanmıştı. Şu anda hem bizim televizyon proğramlarından tanıdığımız Doç. Dr. Yavuz Dizdar hocam ile birlikte bir de internet ortamında videosu dolaşan bir İtalyan doktorun açıklamalarına göre, söz konusu virüsün laboratuvar ortamlarında üretildiği aşikardır. Bu virüsün ne için üretildiği ve üretenlerin amacının ne olduğu konusuna girmeyeceğim.

    Bir kaç kişinin ya da belli bir zümrenin proğramladığı ve hazırladıkları plana göre şekil verdirilmeye çalışılan şu dünyanın suçsuz, günahsız bir çok insanı hayatını kaybetti. Bunların arasına emekli öğretmen yeğenim de dahildir. Şu anda benim çevremde akrabalarımın bir kısmı Korona'ya yakalanmış ve evlerinde tedavi görmekteler. Evde tedavi gören bir yakınım daha hastaneye kaldırılarak yoğun bakıma alındı. Şu anda hepimizin sorunu aynı. Ülkece, milletçe gerekli tedbirleri alıp, kendimizi bu illetten korumaya sabırla devam etmekten başka çaremiz yoktur. Elbette bu salgın da sona erecektir. Biraz dişimizi sıkıp, bu lanetli virüsü önemsemek zorundayız. Aksi halde çok daha acı tablolarla karşı karşıya olacağımız bilinen bir gerçektir.

    Hastalarınıza acil şifalar dilerim. Dua edin. Selam ve saygılarımla birlikte sağlıklı, huzurlu ve Koronasız günler dilerim.

    YanıtlaSil
  3. Allah'tan şafi ismi hürmetine şifalar dilerim. Çok geçmiş olsun.Moralin yük tutulması çok önemli.

    YanıtlaSil
  4. Çok geçmiş olsun inşallah en yakın zamanda iyileşir babanız ve siz de, sevdikleriniz de hiç hasta olmaz bir daha. Dediğiniz gibi çok yalnız bir hastalık bu. En acısı da o. Dilerim bir an önce geçer gider de her şey normale döner.

    YanıtlaSil
  5. Çok geçmiş olsun, umarım kolayca atlatsın babanız.

    YanıtlaSil
  6. Zorlu bir süreçten geçiyoruz.Babanıza da kısa zamanda sağlık diliyorum...

    YanıtlaSil