26 Kasım 2020 Perşembe

BÜYÜK ÇOĞUNLUĞUN KORKTUĞU AMA BENİM KORKMADIĞIM 5 ŞEY

 

1- DİŞÇİ

Sağlık çalışanı olduğumdan mıdır nedir sağlıkla ilgili hiç bir müdahaleden korkmuyorum. Kiminle konuşsam ay dişçi mi valla korkudan gitmiyorum cümlesini duyuyorum. Ama inanın hiç korkum yok, gider o koltuğa oturur ne yapılması gerekiyorsa gık demeden yaptırırım.
                                                                                        
                                          


2- YILANLAR

Çocukluğumuz belgesel izleyerek geçti. Babam ve annem aşırı derecede belgesel izlemeyi severdi. O zamanlarda bile 3 hayvan dikkatimi çekmişti. Timsahlar, yılanlar ve katil köpekbalığı. Yılan dışındakileri Türkiye'de görme şansım olmadığından korkup korkmayacağımı bilemiyorum. Ama yılanı defalarca gördüm ve korkmadım. Hatta bir kaç kez elime alıp sevmişliğim bile var.



3- MEZARLIK 

Biz çocukken mezarlığın hemen yanında oturuyorduk. Cenazeleri gider büyük bir heyecanla kimselere görünmeden izlerdik. Önceleri ürkütücü gelen olay sonradan o kadar sıradanlamıştı ki akşamları saklambaç oynarken mezarlığa gider saklanırdım. Diğerleri korktuğu için beni bulamazlardı.



4- GÖKGÜRÜLTÜSÜ VE ŞİMŞEK

Aslında bu ikiliden korkarak büyümek için çok müsait bir ortamda büyüdüm ben. Annanem korkudan evin bütün elektrikli cihazlarını kapatır, pencerelerden uzaklaşır, yüksek sesle dua okurdu. Annem onun kızı olmasından mütevellit korkardı. Ama ben balkona çıkıp o gücü izlemeyi, o renkleri görmeyi hep çok sevdim. Kendi çocuklarıma da korkmamayı bu güzelliğin tadını çıkarmayı öğrettim.



5- UÇAK

İlk uçak yolculuğumu küçücük bir çocukken askeri bir uçakla Sinop üzerinde tur atarak yapmıştım. O heyecanımı hiç unutmadım. Şimdi ne kalkışta ne inişte ne de gökyüzünde ne olursa olsun korkmuyorum. Sadece heyecanla beraber bir sevinç kaplıyor içimi. Her şeyi kuşbakışı görmenin mutluluğu.





















5 yorum:

  1. Yılandan normalde korkmam ama nedense ilk gördüğüm zaman bir ürperti geliyor.

    YanıtlaSil
  2. Annemin bir arkadaşı dişçi koltuğuna oturduğunda zangır zangır titrerdi. Ne akla hizmetse küçükken beni de almışlar yanlarına, annemle ben de onunla girmişiz odaya. Herhalde destek olmak içindi ama kadının ayağının istemsizce titremesini hiç unutmuyorum:) Korkmamıştım ama. Abartılı gelmişti hâttâ :)

    YanıtlaSil
  3. anneee yılan görsem ödüm kopar yiaaaa :)

    YanıtlaSil
  4. Yılan düşününce beni de korkutmaz, köpekten ödüm kopar mesela.

    YanıtlaSil
  5. Hiçbirinden korkmam genel olarak. Tayland'da koca boa yılanını boynuma dolamıştım. Fakat huyunu suyunu bilmediğim bir yılanı da kucağıma alıp sevecek kadar da cesur değilim:))

    YanıtlaSil