10 Aralık 2020 Perşembe

KELİME OYUNU 2

Blog dünyamızın yeni oyunu başlamış ve ben ilkini kaçırmışım. 

Ama ikinciyi yakaladım.

Oyunun kuralları basit. Size verilen 5 kelimeyi kullanarak bir öykü yazıyorsunuz.

Bu haftanın kelimeleri KIRMZI, TUTKU, İRLANDA; VİSKİ ve KİTAP


İşte bu da benim öyküm:

Merhaba ben Akya. Büyüyüp kocaman bir kız olduğumda evlenip, 2 çocuklu mutlu yuvamda annem gibi yaşlanmayı haya ediyordum. Tabi o zamanlar hayallerin çoğunun gerçekleşmeyeceğini bilmiyordum. Bugün 24 yaşında üniversiteden yeni mezun olmuş genç bir biyolog olarak ilk yurtdışı uçak yolculuğumu gerçekleştiriyorum. Hem de hayatımı artık orada geçirmek üzere. İRLANDA kimin aklına gelirdi ki? İşine aşık, mesleğine TUTKU ile bağlı genç bir biyolog hemen fark edilecek ve iş için başka bir ülkeye gönderilecek. Bunu bana bir başkası anlatsa kesin torpillidir derdim. Ama oldu. O hikayenin şanslısı ben oldum. Heyecandan etrafıma bakınıyorum sürekli. Belki bir tanıdık yüz görürüm diye. Ama yok. Hemen yanımda KIRMZI süveteri ile tipik bir İngiliz olduğu belli olan kırklı yaşlarda olduğunu tahmin ettiğim bir adam oturuyor. Suratsız biraz. Ahh ne olurdu yanımda bir Türk olsa. Yolculuk nereye kızım diye sorsa. Ama yok bir başıma yollardayım işte. Yan koltuktan medet umuyorum ama adam bir elinde VİSKİ bir elinde KİTAP bu dünyada değilmiş gibi davranıyor. Kitabın dışı kaplanmış, ne okuduğunu anlayamıyorum. Enteresan bizim memleketten başka memleketlerde de kitap kaplanıyor muymuş? Adamı o kadar dikkatle süzdüm ki ona baktığımı fark ederek önce viskiyi üzerine döktü, ardından kitabı düşürdü. Ve ben ne yaptım? Bastım kahkahayı. Kafasını hışımla bana çevirdi, ben nefesimi tuttum, göz göze geldik ve benimle beraber gülmeye başladı. Canım George ile böyle tanıştık işte. İrlanda'da bir İngiliz ve bir Türk. George ve Akya...

13 yorum:

  1. ne romantik bir başlangıç olmuş:)

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlııı. :) Sırıtarak okudum. Çok beğendim. Ellerinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
  3. harika bir oyun harika öykü..sevgiler..💜

    YanıtlaSil
  4. gelcam yineee koydum linkini yorumlaraa :) hey corc versene borç kikiki :)

    YanıtlaSil
  5. :) bir an ana karakter benmişim gibi hissettim..

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar sıcak olmuş.Zevkle okudum :)

    YanıtlaSil
  7. Devamını merakla bekliyor olacağım

    YanıtlaSil
  8. Yaşanmış bir şeyi okumuş gibi oldum sanki, kurgu mu gerçek mi ayırt edemedim. Etkinliğe katıldığınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. Muhteşem:)) Neye nasip neye kısmet. Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  10. arkaplan resmi çok hoş :)

    YanıtlaSil
  11. bir günlük okuyorum gibi oldu gerçekçi ve komikli ve de güzeel :)

    YanıtlaSil
  12. güzel bitti :) ne şanslı kızmış akya :)

    YanıtlaSil