5 Ekim 2020 Pazartesi

KIRMIZI ODA GİBİ YAZI :))





Bazen herkes her şey üzerine gelir insanın. 

Kaçtıkça kovalar sıkıntılar.

Ve maalesef sen taşın altına elini koymazsan olmaz.

İçine içine çeker bir karabasan misali.

Hayır öfkeli değilim.

Yorgunum sadece.

Anlaşılmak istiyorum.

Etten kemikten sıradan bir insan olduğumun bilinmesini, görülmesini istiyorum.

Onca emek onca harcanmış zaman kimin için?

Ne için?

Beni bana bırakmayacaksa ömür ben bunca yıl neden yaşadım ki?

Artık biraz kendime sarılmak, kendimi sevmek istiyorum.

Hak etmedim mi sanıyorsunuz.

Fazlasıyla hak ettim.






22 yorum:

  1. Burası etkileyici can alıcı "Beni bana bırakmayacaksa ömür ben bunca yıl neden yaşadım ki"

    YanıtlaSil
  2. Kendini sevmek,kendine sarılmak ve anlaşılmayı istemek en doğal hakkın. Evet bazen her şey üstüne üstüne gelir ve sadece biraz kendine kalabilmek ister insan. Fazladan biraz uyku, tek başına sakın bir yürüyüş, sıcak bir mekanda bi kahve içebilmek... basit ama iyi gelen şeyler. İhtiyacımız var,hepimizin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman zaman oluyor Burcu..Buda geçer...Yenisi gelir..Sonra oda geçer...

      Sil
  3. Ne güzel ifade etmişsin.

    YanıtlaSil
  4. çok haklısın da...nasıl?

    YanıtlaSil
  5. Kendine sarılmak, sanırım unutuyoruz en çokta kendimize sarılmayı. Hep başkaları dedikçe kendimize yabacılaşmışız. Bir hiç uğruna kendimizi yıpratmışızda kendimizin ruhuna çiçek almamışız, dokunamamışız yüreğimize, silikleşmişiz kendimzide...

    YanıtlaSil
  6. hımmmm geçer bu her neyseee :)

    YanıtlaSil
  7. Beni bu Ekim mahvedecek sabah bile kalkmak gelmiyor içimden ne güzel anlatmışsın kalemine sağlık

    YanıtlaSil
  8. Birçoğumuz birçok zaman iste tam da böyle hissediyoruz...🎈

    YanıtlaSil
  9. Ay kıyamaam.Sonbahar hüzün getirmiş sana :)

    YanıtlaSil
  10. Ben bu yazıyı 3 gün sonra okuyorum. Umarım şimdi daha iyisindir.

    YanıtlaSil
  11. Evet kendimizi ve güzel şeyleri unutuyoruz maalesef.

    YanıtlaSil