30 Eylül 2020 Çarşamba

RUH HALİME GÖRE

 Müzik dinlemeyi çok severim. Beni her durumda kendime getirir. Duruma göre enerjimi yükseltir, bazen derdime eşlik eder.

Toplamda 8 notadan bu kadar çeşitli duygunun anlatılması mucizevi bir şey gerçekten. Müzisyenleri çok kıskanıyorum. Hayatta en çok istediğim şeylerden biriydi sesim güzel olsun yanında da bir enstrümana ses verebileyim. Ehh ses konusunda çok iddialı olmasamda ortamlarda beni idare edecek kadar var :)) ama müzik aleti çalamıyorum. 


Sizlere hangi durumda ne dinlediğimi yazacağım bakalım denk gelen olacak mı?


SİNİRLİYSEM : Evde son ses Haluk LEVENT dinlerim. 

MUTLUYSAM : Koray AVCI dinliyorum.

DEPRESİFSEM : Sıla dinliyorum.

ÇALIŞIYORSAM : Kitaro SİLK ROAD dinlerim. Biz çocukken babam çok dinlerdi kulağımda kalmış sanırım.

YOLCULUK YAPIYORSAM: Rock forever diyenlerdenim. Eşimin tahammül edebildiği süre kadar son ses eski rock gruplarını dinliyorum.

TATİLDEYSEM . Pop müzik dinliyorum. Yabancı veya Türkçe gündemde neler varsa.

KENDİM İÇİN : Ahmet KAYA, Leman SAM, Onur AKIN, Sıla, Hüner COŞKUNER, Mabel MATİZ bir de bolca yine Koray AVCI dinlerim.

DİNLENMEK İÇİN: Klasik müzik dinliyorum. Bu aralar favorim Andre RİEU...



7 yorum:

  1. Bende çok istedim müzik aleti çalmayı ama beceremedim

    YanıtlaSil
  2. ben biraz bağlama kursuna gittim ama çalmadıkça unutuyorsun. Bazı müzik türleri örtüşüyor ama ruh halimiz örtüşüyor mu çok dikkat etmedin dinlerken :)

    YanıtlaSil
  3. Bu kadar detaylı bir liste yapamam ama melankolik hallerimde aynı zamanda Amelie filminin de müziği olan Yann Tiersen dinlerim. Hemen arkasından Indila - Dernière Danse gelir:)

    YanıtlaSil
  4. Sesim iyidir fakat müzik aleti çalamam:) Eskiden bizim üzerimize bizler kadar eğilmiyordu anne babalar. Benim için daha ilkokuldayken "Ortaokulda konservatuvara gönderin" diyorlardı fakat kaldı öyle. Bari bir enstrüman eğitimi aldırsalardı:) Müzik zevkim çok karmaşıktır. Hoş gelen her şeyi dinlerim. Ruh halime göre bile şekillenmez. Ne gelirse artık :)

    YanıtlaSil
  5. Başta ki cumlelerine katılıyorum Sevda.
    Müzik evrenseldir lafını kim düşünüp, söylediyse sonuna kadar haklı. Dilini bilmeye gerek o tınılar nasılda bizi başka duygulara götürüyor
    Ben en çok "kendime ve dinlenmek için "olan kisma giriyorum. İyi geceler :)

    YanıtlaSil
  6. Sesimin güzel olmamasına en çok içimde fırtınalar koparken içerliyorum, haykıra haykıra şarkı söyleyemediğim için.

    YanıtlaSil
  7. maşallah duygu skalan ve müzikler geniş hihihi :) klasik, rock, rap filan dinliyom ben dee :)

    YanıtlaSil