10 Eylül 2020 Perşembe

BU ARALAR BEN

            Pinhani – Aşk Bir Mevsim (Evde kayıt) - YouTube


NE DİNLİYORUM?

Pinhani sever misiniz? Ben grubu ilk günden beri çok severek takip ederim. Nisan 2020'de çıkardıkları Aşk Bir Mevsim şarkısına takıldım kaldım. Kulaklık sürekli "bugün günlerden senden sonra " diye çalıp duruyor. Dinlemek isterseniz TIK TIK 


NE OKUYORUM?

Başak Sayan'ın iki kitabını almıştım. İlk kitap bir önceki yazımda anlattığım Kelebeğin Kaderi. Şu anda elimde Nigahdar var. Kitabın arka kapağının başlangıcında " Tanrı ve bilim hiç bu kadar birbirine yakın olmamıştı" yazıyor. Bağdat, Amerika ve İstanbul arasında kutsal bir sırrın peşinden giden Şirin'in hikayesi. 


                                      Nigahdar Kitap Özeti Başak Sayan


NEREYE GİTTİM?

Malumunuz hiçbir yere gidemiyorum. Pandemi seyahat hayatımızı tan ortasından vurdu. Sıklıkla eşim ve ben Yalova'nın dağ köylerine gidiyoruz. İncir ve böğürtlen zamanının tadını çıkarmaya çalışıyoruz. 

                                          YALOVA - ESADİYE KÖYÜ - ahhulgoh - Blogcu.com


NEYE ŞAŞIRDIM?


İnsanımızın bu kadar saf olmasına çok şaşırıyorum. Hiç okumadan, araştırmadan söylenen her şeye inanıyor olmamıza çok şaşkın ve kızgınım. Bizlere televizyonlarda anlatılanların hemen hemen hepsi yalan. Kendimiz okuyarak, araştırarak doğruyu bulmak zorundayız. Ve okumak neden bu kadar zor ki?


NE ALDIM?


En son kendime trendyol milla'dan 4 tişört aldım. Güzel indirim vardı. Ama bu alışverişin asıl sebebi şu; Mavi'den aldığım 4 tişörtte ilk yıkamadan sonra göbek kısmında 3 delik oluştu. Eşim bana dedi ki "kemer yüzünden olmuştur". Ancak ben bunu kabul etmiyorum. Çünkü o ürünü üreten bir marka benim onu pantolon ve kemerle kullanma ihtimalimi göz önünde bulundurmak zorunda. Ne sebeple olduğunun bir önemi yok. Gerçi hakkını yemeyeyim mağazaya götürdüm ve hepsini iade ettim. Sorun çıkarmadılar. Hediye çeki ile kendime çok güzel bir bileklik seti ve pantolon aldım :)) 


                                                Mavi Jeans | Avlu34 


                                        Trendyol - Alışveriş & Moda en App Store





4 yorum:

  1. ne kadar güzel bir blog yazısı olmuş , yeni albümü kaçırmışım bakayım güzelmiş eminim :)

    YanıtlaSil
  2. İş yaparken tezgahın kenarına değince de göbek kısımlarından deliniyor tişörtler. Benim başıma çok geliyor.

    Kurumsal firmaların tavrı bir başka oluyor elbette.

    YanıtlaSil
  3. mavi jeans den alışveriş yapıyom ben sadece onu giyerim, şimdiye dek hiç bi hata olmadı ve güzel de çalışıyolar, sana bi şanssızlık olmuş yaaa :) oh dağ köyleri, incir böğürtlen ne keyif yaaa :)

    YanıtlaSil
  4. Pandemi döneminde eve hapsoldum ben de :(( Üstelik sık sık geziye giden biriydim :(( Tüm rutinlerimiz değişti :(

    YanıtlaSil