8 Eylül 2020 Salı

KİTAP ÖNERİSİ / KELEBEĞİN KADERİ / BAŞAK SAYAN

                                 D&R - Kültür Sanat ve Eğlence Dünyası



Başak Sayan'ın kitaplarıyla tanışmam instagram sayesinde oldu. Aslında "21 günlük benden olumlaması" ile ilgili meditasyon ve yoga araştırmaları yaparken Başak Hanımın bu konuyla ilgilendiğini ve instagram sayfasında bu tarz paylaşımlar yaptığını ve bu konuları içeren romanları olduğunu öğrendim. Yeniden kitap okumanın dibine vurduğum bu günlerde bana iyi geleceğini umarak 2 kitabını satın aldım. İlki Kelebeğin Kaderi diğeri ise Nigahdar.


Kelebeğin Kaderi kendi yolunu arayan bir grup arkadaşın hayatlarında bir yıl içerisinde olanları anlatıyor. Eş ve iş bulma çabasında olan Nehir, evli bir adamla birlikte olan Seda, sağlık problemleri yaşayan Tuğba, eşcinsel Onur ve hayatının tutkusunu arayan Fiko.  Aşk, sağlık, iş ve yaşam sebeplerini ararken tanıştıkları Erdem Bey sayesinde gelişen olaylar. Aslında kitap, hayatta hiçbir şeyin tesadüf olmadığını, iyi veya kötü ne varsa Yaradan tarafından bizim hayatımızı şekillendirmek üzere gönderilen bir araç olduğunu anlatmaya çalışıyor. Herkes hayattaki görevini yerine getirip bu dünyadan göçüyor. İsyan ettiğimiz pek çok olayın aslında sadece bizim hayatımızda bir görevi olduğunu ve doğru bakışla yaşamımızı şekillendirebileceğimizi söylüyor. Ben kitabı çok sevdim mi emin değilim. Ama hızla bir solukta okuyuverdim. Google araması yaptığımda kitabın hatrı sayılır bir kitlesi olduğunu gördüm. Okunabilir. Belki aradığınız ama bulamadığınız yol bu kitapta vardır.



4 yorum:

  1. Uzum zamandır gördüğüm ve merak ettiğim kitaplar. Yorum İçin teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Biraz uzun bir kitap ama okuduğunuzda seveceğiniz bir roman. ben severek okumuştum.

    YanıtlaSil
  3. başak sayan eskiden yazdığı bir iki romanını okuduydum, okuyabilirim yine :)

    YanıtlaSil
  4. "Yaprak Dökümü"nün "Ceyda"sının kalemini merak ediyorum. Hiç okumadım. Bir röportajında, roman yazarken yaptığı araştırmaları okuduğumda imrenmiştim. Bir gün kısmet olur inşallah.

    YanıtlaSil