7 Temmuz 2020 Salı

UZUN BİR ARA OLMUŞTU..MERHABALAR :)) BENİ ÖZLEDİNİZ Mİ?

Yazamadım bir süredir.

Hastaydım.

Hastane Yatan Hasta Anketi ve Değerlendirme Formu : Akılcı İlaç ...

Kendimi yeni yeni toparlamaya başladım.

Ateş, halsizlik, şiddetli baş ağrısı.

Tıpkı corona gibi.

Doktor, hastane, tahlil, tomografi derken normal hayatıma 15. günün sonunda döndüm.

İyiyim şimdi.

Corona değilmişim.

Ama ne olduğum da tam belli değil.

Beni merak etmişsinizdir diye bir iki satır karalayayım dedim.

Sevgiler.


12 yorum:

  1. Sevda hanım korona döneminde 7 defa test oldum çok şükür bir şey çıkmadı. Geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  2. Sevda hanım çok geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  3. Çok geçmiş olsun. Uzun zamandır bende yoktum. Yeni geldim bende:)

    YanıtlaSil
  4. Çok geçmiş olsun. İyileşin ve bir an önce dönün aramıza.

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar Sevda Kardeşim.

    Bizler de zaman zaman blog hayatından kısa ya da uzun süreler uzak kaldığımız için, bu süreler içinde pek haberimiz olmuyor. Ancak, yeniden böyle sizin gibi kendinden haber veren blogcular olduğunda yokluğundan haberdar oluyoruz.

    Öncelikle size geçmiş olsun dileklerimi iletir; Cenab-ı Hakk'tan size sağlık, sıhhat ve afiyetler dilerim. Çok geçmiş olsun. Herkes gibi hepimiz bu aralar sağlığımıza ve sağlıklı olmaya özen gösteriyoruz. Ancak, bu ortamda sağlıklı kalmanın biraz zor olduğunu da fark edebiliyoruz. Örneğin sizin geçirmiş olduğunuz rahatsızlık gibi. Rahatsızlığınızın altında yatan herhangi bir bulgu yok, ama siz bir şekilde rahatsızlanmışsınız.

    Tekrar sesinizi duymak güzel. Gönül ister ki, tüm blogdaşlarımız başlarına olumsuz bir iş gelmeden, blog hayatına ara vermeden yayın hayatlarına devam etsinler.
    Selam ve dualarımla birlikte Koronasız, sağlıklı ve hayırlı günler dilerim.

    YanıtlaSil
  6. geçmiş olsuuuun özledik tabiside akıllım :)

    YanıtlaSil
  7. Çok geçmiş olsun, kendine çok iyi bak :)

    YanıtlaSil
  8. Çok geçmiş olsun 🌸

    YanıtlaSil
  9. iyileştin miiii, nerdesiiin :)

    YanıtlaSil