5 Ağustos 2020 Çarşamba

NE İZLEDİM?

Güzelliğin Portresi - film 2019 - Beyazperde.com



Bu filmi fragmanını ilk gördüğümde çok merak etmiştim. Türk yapımı bir korku filmi fikrine hep gülsemde sanki bu sefer ortaya iyi bir şey çıkmış gibiydi. Zaten içinde Serkan Keskin varsa ortada iyi bir şey var olma ihtimalini yükseltiyor.

Neyse lafı uzatmayayım. Dün akşam izledim. Gerilim seviyesi gayet iyiydi. Çok fazla Amerikan korku filmi ögesi içerse bile izlerken sıkılmadım. Burçin Terzioğlu'nun bu kadar iyi bir oyuncu olduğunu hiç tahmin etmezdim. Gerçekten harikaydı. Birkan Sokullu ve Melisa Şenolsun her filmde her dizide aynılar zaten. Öyle özel bir oyunculuk görmedim. Hele Birkan sadece gülsün yeter...

Babası ressam olan Nisan uzun zamandır görüşmediği babasının ölüm haberi üzerine çocukluğunun geçtiği eve geri döner ve kabus başlar. 

6 yorum:

  1. Duymamıştım bu filmi.Akşam izleyeyim :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Korku filmlerine ben de mesafeliyim ama bunu merak ettim şimdi. Fırsat olursa izleyeyim.

    YanıtlaSil
  3. Merak ettiğim bir film ama bazen gerilmek istemiyorum:))) Gerilmek istediğim bir güne saklıyorum bu filmi:)

    YanıtlaSil
  4. Birkan Sokullu oynuyorsa seyredilir. Feridun Düzağaç varsa müzikte vardır.

    YanıtlaSil
  5. Fragmanını ilk gördüğümde ben de çok merak etmiştim ve uzun zaman arayıp da bulamamıştım. Geçtiğimiz gün buldum, burada da görünce daha da merak ettiimm! :)

    YanıtlaSil
  6. hım izleyim gerilim korku çok seviyooom :)

    YanıtlaSil