5 Haziran 2020 Cuma

FİLM ÖNERİSİ / BOHEMİAN RHAPSODY

Bohemian Rhapsody - film 2018 - Beyazperde.com


Filmi izlerken hep içimden " vay be ne hayatlar var" dedim durdum. Bir adam. Hayatında ulaşabileceği her şeye ulaşmış. Para, şan, şöhret, başarı. Ama aslında yapayalnız. Sadece babasından iyi bir söz duymaya muhtaç bir çocuk.  Freddie Mercury dünyaya gelmiş geçmiş en iyi seslerden birisi. Doğuştan farklı olan diş yapısı nedeniyle herkesten farklı sesler çıkarabilen, kafası müzik için yaratıcılıkla dolu bir şarkıcı. 

Hayatında yaptığı hatalarla yüzleşen, AİDS olduğunu öğrenince hayatının eksik parçalarını birleştirmeye çalışan, ve 45 yaşında dünyaya veda etmek zorunda kalan bir adamın hikayesi. Ben filmden çok etkilendim. Başrolde Rami Malek muhteşem oynamış. Film boyunca harika şarkılar dinleme şansımız var. Valla çok çok beğendim. Tavsiye ederim.

Ve filme adını veren, aslında kendisini en iyi anlattığı şarkı..

Anne, sadece bir adamı öldürdüm
Mama, just killed a man

Kafasına bir silah koy
Put a gun against his head

Tetiğimi çektim, şimdi öldü
Pulled my trigger, now he's dead

Anne, hayat daha yeni başlamıştı
Mama, life had just begun

Ama şimdi gittim ve hepsini attım
But now I've gone and thrown it all away
Anne, ooh
Mama, ooh

Seni ağlatmak istememiştim
Didn't mean to make you cry

Yarın bu sefer tekrar dönmezsem
If I'm not back again this time tomorrow

Devam et devam et
Carry on, carry on

Sanki hiçbir şey gerçekten önemli değil
As if nothing really matters
Çok geç, zamanım geldi
Too late, my time has come

Omurgama titreme gönderir
Sends shivers down my spine

Vücut her zaman ağrıyor
Body's aching all the time

Hoşçakalın millet, gitmem lazım
Goodbye everybody, I've got to go

Hepinizi geride bırakıp gerçekle yüzleşmeliyim
Gotta leave you all behind and face the truth
Anne, ooh
Mama, ooh

Ölmek istemiyorum
I don't want to die

Keşke hiç doğmamış olsaydım
I sometimes wish I'd never been born at all

6 yorum:

  1. Çıktığı zamandan beri aklımda olan bir film ama hala izleyemedim. Aklıma tekrar düştü paylaşımınla birlikte :) Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  2. filmi seyrettim hayat hikayesini çok detaylı bilmiyordum tabi o nedenle çok beğendim ve sanatçı kişiliğine de bir kere daha hayran oldum...

    YanıtlaSil
  3. Adama bakınca dırek hint filmimi acaba sorasım geldi :))

    YanıtlaSil
  4. kendisini de şarkıyı da çok severim filmi de izlicem işallah bigün hıhıms çok iyi filmmiş :)

    YanıtlaSil
  5. Final konseri birebir aynıydı. Quen, Freddie Mercury öldükten sonra dağıldı mı?

    YanıtlaSil
  6. Merak ettiğim filmler arasında ama popüler olduğu dönemde izlemek istemediğim için ertelemistim. Sayenizde hatırlamış oldum :)

    YanıtlaSil