27 Mayıs 2020 Çarşamba

SOKAĞA ÇIKMA YASAĞINDA GEÇEN 4 GÜN

Korona virüs ile yaşamaya alıştık gibi gibi. 

Sokağa çıkmadan, AVM gezmeden, gereksiz alışveriş yapmadan da geçebiliyormuş günler.

Az gezerek, çokça aileyle vakit geçirmek çokta sıkıcı değilmiş aslında.

Temizlik yapmak, el yıkamak, aldığın her şeyi sirkeli sularda bekletmek sanıldığı kadar yük olmuyormuş.

Tek ve en kötüsü özlediklerinle kavuşamamak, sarılamamak.

Arkadaşlarınla ortak eğlenceli büyük masalarda buluşamamak.

Ama geçecek, elbette insanlık bu virüsün icabına bakacak.

Hiç bir pandemi sonsuza kadar sürmedi.

4 gün boyunca evde tadilat yaptık :))

Geri dönüşümün harika örneklerini sizlerle yarın paylaşacağım.

Bu süreçte bir koltuk takımı dönüşümü, bir kitaplık, bir ayakkabılık, bir teras salıncağı ve bir masa yaptık. ( hepsi 4 günde olmadı ön hazırlıkları başlamıştı ama tamamen bitirmek bu dört güne nasip oldu.)

Ben taş boyamaya başladım.

Eşim saksıda tarıma :))

Çocuklar birbirleriyle ve bizimle daha fazla iletişim kurmaya başladı.

Evet çok şeyi özledik ama aslında sahip olduğumuz ve farkına varmadığımız pek çok şeye de kavuştuk. 

Bardağın neresinden baktığınla alakalı.



3 yorum:

  1. Merakla bekliyorum yaptıklarınızı :)

    YanıtlaSil
  2. Bu dönemin kesinlikle faydaları oldu. Evde vakit geçirmek de zor değil. Fakat şu kafese tıkılmışlık hissi beni bitiriyor:) Ülke dışına, şehir dışına, semtimin bile dışına çıkamama hâlini sevmiyorum. Belirsizlik fena.
    Tadilat sonrasını merak ettim doğrusu. Sözlerinden güzel şeylerin ortaya çıktığı anlaşılıyor. Bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  3. maşallah maşallah aktif aileee :)

    YanıtlaSil