21 Mayıs 2020 Perşembe

YAZACAK BİR ŞEYİN YOKSA MİM YAP :))

İyi ki MİM yazan blogger dostlar var. Etiketlenmesemde üzerime alıyorum hepsini.
İşte yine bir MİM :))

1 - Koleksiyon yapıyor musun, cevabın evetse ne topluyorsun?

Koleksiyon çocukken yaptığım bir şeydi. Ama o zamanlar böyle internet yoktu, her şeye ulaşma imkanımız yoktu. Ben peçete, kartpostal ve pul biriktirdim uzunca yıllar. Peçeteler hariç diğerleri hala benimle beraberler...

                                                  En Güzel Kış ve Kar Resimleri Marcel Sanatta




2 - İlkokul öğretmenlerinden adını unutamadığın biri var mı?

Evet Ramazan Hocam. Kendisi rahmetli oldu. Sayenizde anmış olduk. Allah gani gani rahmet eylesin. (Sinop Gazi İlkokulu)


3 - Bahar mevsiminin bitmesine az kaldı. Bu baharın öncekilerden ne farkı oldu?

Elbette KORONAAAAAAAAAAAAAAA...
Maskeli yaşam, elleri yıkamaktan oluşan egzama, sıkıntı, korku, ev hapisleri, baharı uzaktan izlemek zorunda kaldık.


4 - Yaz MİM'ini başlatacak olsan ne yazardın?

Bu sene yaz olacak mı sizce? Denize girebilecek miyiz? Birlikte sahilde oturup dondurma yiyebilecek miyiz? Büyük aile piknikleri olacak mı? 


5 - Pencerenizden baktığınızda nasıl bir manzara ortaya çıkıyor?

Valla biz şanslıyız sanırım. Bol bol yeşillik ve Marmara Denizi'ni görüyorum. Hatta açık havalarda İstanbul'un Darıca-Tuzla arasını bile görüyorum.



Bu sevimli MİM yapmak isteyen herkes için. 
Sevgiler.

7 yorum:

  1. Ortaokul yıllrında pul koleksiyonum vardı 1000 lerce yerli yabancı pul biriktirmiştim. İlkokul öğretmenim adı Güner'di...

    YanıtlaSil
  2. Pul,peçete ve kartpostal koleksiyonları bir döneme damga vurmuştu sanki:)

    YanıtlaSil
  3. Çook samimi bir yazı olmuş, teşekkür ederim bu hoş yazı için! :) Yaaa bir yazında kartpostallarını gösterebilsen çoook güzel olurduu <3

    YanıtlaSil
  4. Keyifle okudum soruları. Herkesin unutamadığı bir öğretmeni oluyor :)

    YanıtlaSil
  5. yaaa baksanaaa, kartpostal ve pulların fotolarını koysana başka yazılarında. bi kartpostal bi de pul yazısı yazsanaaa :)

    YanıtlaSil
  6. Biraz geç başlasam da ben de kartpostal ve pul biriktiriyorum :))

    YanıtlaSil