4 Mayıs 2020 Pazartesi

KABAK TATLISI TARİFİM VE STARLİÇE ÇİÇEĞİM

Ramazan Ayı boyunca yemek dışında bir şey düşünemediğimden sizlerle bir tarif daha paylaşayım istedim. İftara doğru kendi instagram hesabımdan story olarak kendimce leziz olduğunu düşündüğüm tarifler paylaşıyorum. Görseller kendi mutfağımdan bu sefer :))

Kabak tatlısını herkes sevmez ama seven çok sever. İşte ben ikinci grupta yer alanlardanım. Tarif görselde yazdığı için tekrar yazmayacağım sadece 2 su bardağı şeker bence az olmuştu, bir tık daha eklenebilirdi. ( ben çok şekerli severim ) Ama tadında olsun çok şekerli olmasın derseniz ideali 2 su bardağı.




Hazır sayfa turuncuya dönmüşken dün çok sevdiğim bir abimin bana hediyesi olan Starliçe Çiçeğinide göstermek isterim. 


Kendisi Cennet Kuşu Çiçeği Strelitzia, Güney Afrika'ya özgü bir tür bitkidir. Bu türün bilinen adı cennet kuşu çiçeğidir. Çiçeklerinin cennet kuşuna benzemesi nedeniyle bu adı aldığı sanılmaktadır. Güney Afrika'da ise genellikle "turna" çiçeği olarak bilinir. Türkiye'de Starliçe olarak adlandırıldığı da bilinmektedir.  

Nasıl ama çok güzel değil mi? 




2 yorum:

  1. Kabak tatlısı yemeye başlayınca duramayanlardanım, onun için de pişirmem pek zira evde benden başka seven de yok, çılgın yerim hepsini :D

    Çiçek pek zarifmiş :)

    YanıtlaSil
  2. İki turuncu da gayet güzel görünüyor. :)

    YanıtlaSil