8 Mayıs 2020 Cuma

FİLM MİM'İ YAPALIM :))

Sevgili Deep'in sayfasında görüm sahip çıktığım bir mim buldum.

İşte gelsin sorular ve benim cevaplarım...


1 - EN AZ SEVDİĞİNİZ FİLM HANGİSİ?           VALLA O KADAR ÇOK VAR Kİ SEÇEMEDİM

2 - EN SON İZLEDİĞİNİZ FİLM HANGİSİ?        CİNAYET SÜSÜ

3 - EN SEVDİĞİNİZ AKSİYON/MACERA FİLM OYUNCUSU KİMDİR?    HİÇ SEVMEM 

4 - EN SEVDİĞİNİZ KORKU FİLMİ HANGİSİ?   TESTERE SERİSİ

5 - EN SEVDİĞİNİZ DRAMA FİLM HANGİSİ?    KAPI

6 - EN SEVDİĞİNİZ KOMEDİ FİLMİ HANGİSİ?   VİZONTELE

7 - SİZİ MUTLU EDEN BİR FİLM SEÇİN               TOSUNPAŞA

8 - SİZİ MUTSUZ EDEN BİR FİLM SEÇİN             SCHİNDLER'İN LİSTESİ

9 - REPLİKLERİNİ EZBERLEDİĞİNİZ BİR FİLM SEÇİN    SELVİ BOYLUM AL YAZMALIM

10 - EN SEVDİĞİNİZ YÖNETMEN KİM?            YILMAZ ERDOĞAN

11 - EN SEVDİĞİNİZ SİNEMA SALONU HANGİSİ?    ÖZDİLEK/YALOVA

12 - EN SEVDİĞİNİZ ANİMASYON HANGİSİ?           ÖZGÜR RUH

13 - EN İYİ KİTAP UYARLAMASI HANGİSİ?       AKIL OYUNLARI VE MİLENYUM ÜÇLEMESİ

14 - EN SEVDİĞİNİZ FİLM REPLİĞİ HANGİSİDİR?     SEVGİ NEYDİ? SEVGİ EMEKTİ.

15 - EN SEVDİĞİNİZİ BİLİM KURGU FİLMİ HANGİSİ?    HİÇ SEVMEM

16 - BU SENE ŞİMDİYE KADAR İZLEDİĞİNİZ EN İYİ FİLM HANGİSİ?    PİYANİST

17 - GEÇEN SENE İZLEDİĞİNİZ EN İYİ FİLM HANGİSİYDİ?     BİZİM İÇİN ŞAMPİYON

18 - SİZİ HAYAL KIRIKLIĞINA UĞRATAN BİR FİLM SEÇİN?    ÖLDÜR BENİ SEVGİLİM

19 - FAVORİ AKTÖRÜNÜZ     TOM HANKS / YILMAZ ERDOĞAN

20 - FAVORİ AKTRİSTİNİZ?   SUMRU YAVRUCUK

21 - SİZCE EN ÇOK ABARTILAN FİLM HANİGİSİ?   ALACAKARANLIK SERİSİ

22 - SİZCE EN AZ KIYMETİ BİLİNMİŞ FİLM HANGİSİ?   AYKUT ENİŞTE :))  / MİLENYUM ÜÇLEMESİ

23 - EN SEVDİĞİNİZ FİLM KAHRAMANI HANGİSİYDİ?    LİSBETH SALENDER

24 - FAVORİ BELGESELİNİZ   HOME

25 - KİMSENİN SEVECEĞİNİZİ ZANNETMEDİĞİ AMA SEVDİĞİNİZ BİR FİLM    CİNAYET SÜSÜ

26 - KİRLİ ZEVKİNİZ OLARAK NİTELENDİRECEĞİNİZ BİR FİLM SEÇİN     YA NEDEN BİLMİYORUM AMA VAHŞİCE CİNAYET FİLMLERİNİ SEVİYORUM

27 - EN SEVDİĞİNİZ KLASİK FİLM    RÜZGAR GİBİ GEÇTİ

28 - EN GÜZEL FİLM MÜZİKLERİ HANGİSİNDEYDİ?   DÖNÜŞ

29 - BİR KONUDA FİKRİNİZİN DEĞİŞMESİNE YOL AÇAN FİLM HANGİSİYDİ?   127 SAAT

30 - EN SEVDİĞİNİZ FİLM HANGİSİ   FORREST GUMP 

31 - EN KISA ZAMANDA İZLEMEK İSTEDİĞİNİZ FİLM HANGİSİ?    BAYİ TOPLANTISI




13 yorum:

  1. Biz de Yalova'da Özdilek salonlarına giderdik. Biz oraya taşındığımız sene açılmıştı Özdilek, heyecanla beklemiştik açılmasını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açılışında kardeşim çalışıyordu orada :))

      Sil
  2. Merhaba mimi yapmanıza çok sevindim hele ki Deep'ten gelmişsiniz :) Bazıları bildiğim filmler ama şu Aykut Enişte iyi mi ya Türk komedi filmlerine ön yargılıyım mı deseeem geneli iyi değil mi desem izleyeyim mi? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bilmiyorum ki biz çok eğlendik filmi izlerken..

      Sil
  3. tosun paşa, özgür ruh veeeee lisbeth salander. lisbeth'in bu serisi nefis yaa, üç film, orjinal isveç filmleriiii çok iyiii :)

    YanıtlaSil
  4. Hi :) This post is very interesting
    I am following you and invite you to me
    https://milentry-blog.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Bu meydan okumaya ben de katılacağım, çok zevkli görünüyor :)
    Özdilek/Yalova cevabını görünce de anılara daldım birazcık :)

    YanıtlaSil
  6. Cinayet Süsü'nü izlemedim ama merak ediyorum. Uygun bir anımda izleyeceğim.

    Aykut Enişte filmi hakkında hep iyi yorumlar okuyorum. Basit bir komedi filmi gibi gelmişti ama demek ki fazlası var. İzleme listeme ekliyorum.

    Yılmaz Erdoğan'ın daha çok yönetmenliğini seviyorum ben.

    Etkinliğe katıldığın için teşekkürler :-)

    YanıtlaSil
  7. iyi geceleer, geçerken bi uğradııım :)

    YanıtlaSil