4 Şubat 2020 Salı

FİLM ÖNERİSİ / Extremely Wicked, Shockingly Evil and Vile (2019)

                          Extremely Wicked, Shockingly Evil and Vile ile ilgili görsel sonucu"

Çok çok çok iyi bir film öneriyorum size. Tabii bu benim fikrim.
İzlemesi keyifli, şaşırtıcı ve insanı şok edici.

Amerikalı Ted Bundy'nin hayatını anlatan film gerçekten yaşanmış bir hikaye olmasıyla insanı şaşırtıyor. Son derece yakışıklı, sevimli, kültürlü Ted hukuk fakültesinde öğrenci. Sevgilisi Liz ile evlenme aşamasında..

Ama o bir seri katil. Yakışıklılığın verdiği avantajla genç kızlara kolaylıkla yaklaşıyor ve onları tecavüz ettikten sonra öldürüyor.

Ayrıntıya girmek istemiyorum çünkü izleyin istiyorum. İzlerken o kadar çok acaba diyorsunuz ki yaşanmış bir hayat hikayesi olmasa katil olduğuna inanmayabilirsiniz.

Film 2019 yapımı. Bir seri katil filmi olmasına rağmen insanı rahatsız edici hiç bir sahnesi yok.

                     Extremely Wicked, Shockingly Evil And Vile ile ilgili görsel sonucu"

Oyuncular çok başarılı. Özellikle Zac Efron'a hayran olmamak imkansız gibi.

Şimdiden iyi seyirler diyor ve bu yazıya son veriyorum...


6 yorum:

  1. izleme listesine almıştım da sıra gelmedi..

    YanıtlaSil
  2. Seri katilli olan filmlere bayılıyorum.Bunu da izleyeceğim:)

    YanıtlaSil
  3. Dikkatimi çektiii listeme alayım, teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil
  4. Konusu gerçekten güzele benziyor, listeye aldım müsait bir zamanımda izleyeceğim, teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. ted bundy ile ilgili bunun yanında bi dolu film daha var ve diziler de var, izle yaa ne korkunçlu adaam :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Sevda, film önerileri bakınırken ulaştım buraya. Filmi listeye aldım. Izlediktr sonra tekrar yorum yapacağım. Selamlar..

    YanıtlaSil