20 Şubat 2020 Perşembe

FİLM ÖNERİSİ / AYKUT ENİŞTE

           aykut enişte ile ilgili görsel sonucu

Biz sinema izleyicisine büyük haksızlık yapıldığını düşünmeye başladım. Bazı filmler o kadar şişiriliyor ki kafamızda bir şekilde yer ediniyor ve biz sinemaya gideceğimiz zaman o dayatılan filmlerden birini tercih ediyoruz. Ve hiç tanıtılmayan, sessiz sedasız vizyona girip arada kaynayan harika filmleri kaçırıyoruz. İşte Aykut Enişte'de arada kaynatılmış bir film. Keşke daha önce dikkatimi çekseydi de gişede izleme şansım olsaydı.

Yalnız büyümüş ve sevgiye hasret Aykut'un mutluluğu bulmak için kurduğu küçük dünyasının hikayesi...Sürpriz bir şekilde içine düştüğü eğlenceli durum insanı güldürüyor. Yerinde edilen küfürler, abartısız güldürü ile sonuçta çok mutlu ayrılacağınız bir film olmuş. Başrol oyuncuları çok başarılı. Özellikle Cem Gelinoğlu döktürmüş. Sadece Aykut'un sözlüsü ve kızın ailesini çok abartılı buldum. Onun dışında insanı yoracak bir şey yok.

Espriler çok yerindeydi. Oğlumla izledik ve gerçekten çok güldük.

İzlemenizi tavsiye ediyorum.

Sevgiler.


10 yorum:

  1. Yaa ben de babamla izledim 😅 cem gelinoglu hep cok komik zaten 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim..çok çok iyiydi bence de

      Sil
  2. Komedi filmlerimiz konusunda pek beklentiye giremiyorum ama bunu merak ettim. Bir bakayım :)

    YanıtlaSil
  3. annem izleyecek bi şey arıyordu söyleyeyim :)

    YanıtlaSil
  4. komediyse izlerim. eltilerin savaşını da izliycem zateen :)

    YanıtlaSil
  5. Netflix sürekli önüme çıkarıyor sevebilirsin diye :) Moodum düşükken bir bakayım :)

    YanıtlaSil
  6. Ali Kundilli kendini yeniledi desene:) tamam bakalım fırsat bulunca.

    YanıtlaSil
  7. ben hala izlemedim... :)))

    YanıtlaSil
  8. yardım edebilir misiniz? Blog yazarlarına ulaşma adına bir projedir. Yorum Etkinlikleri, blog tanıtımları, teknik destek ve genel sohbet konularından oluşuyor. Üyelik sistemi geçerlidir forumda, ücretsiz. Herkes blog sayfalarında paylaşır ise daha fazla yazara ulaşma şansımız artar. Foruma Üye olarak linklerinizi paylaşabilirsiniz. https://entlovin.createaforum.com/

    https://entlovin.blogspot.com/2020/03/blog-yazarlari-forumu.html

    YanıtlaSil
  9. Netflixten seyrettim Aykut Enişteyi iki tarafından eniştesi

    YanıtlaSil