17 Ocak 2020 Cuma

PİYANO EŞLİĞİNDE İÇ SES YAZISI

Ben olsam beni kırmazdım.
Öyle çok özel biri olduğumdan değil, senin için özel olduğumdan.
Mesela zaman ayırırdım bana, dinlemek isterdim nedir mesele? Bunca suskunluğun sebebi nedir?
Eski sen değilsin diyorsun ya işte sırf bu yüzden daha fazla zaman ayırırdım bana. Anlat diye diretmeden ama istersen yanındayım anlatabilirsin duygusu için.

"Ben olsam"
Ne bileyim. İşte. Belki kendi beklentilerim bu olduğu halde senin ihtiyacın olduğunda ben de başaramamışımdır bu duyguyu sana vermeyi. Eksik kalmışımdır. Uzak kalmışımdır. Ama ben beceremedim diye sende mi aynısını yapacaksın?

Şu anda kulaklığımda duyduğum sesleri sen de duy istiyorum.
Bir baka bakalım sende de aynı iç sesi canladıracak mı?
TIK TIK

SAKİNLİK ile ilgili görsel sonucu

4 yorum:

  1. Aynı hisleri uyandırdı mı bilemiyorum ama sevdim ben :)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle EVET <3
    Bütünlük içinde bir yayın.. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Yazıyı okuduktan sonra müzik eşliğinde bir daha okudum :)
    Müzik çok güzelmiş.
    hele o kuş sesleri...Tam bir huzur ya :)

    YanıtlaSil
  4. ne güzel bir düşünce olmuş, kendinle konuşman. müzik de sakinleştiriciymiş :)

    YanıtlaSil