6 Ocak 2020 Pazartesi

2020 İLK YAZISI NE OLMALI?

                              SİBEL ÜNLÜ ile ilgili görsel sonucu

O kadar fikir vardı ki aklımda.
Yılbaşı eğlencemizden, Uludağ gezimizden ya da yılbaşı menümüzden bahsedecektim. Sonra haberlere Sibel'i gördüm. Utandım insanlığımdan. Yazacak ne çok şeyim vardı benim ama Onun yemek parası bile yoktu.
" yemek kartımda sadece 1 lira 40 kuruş var " diyerek intihar etmişti üniversite öğrencisi Sibel.
" yeni yıldan tek dileğim iş bulmak" demişti bir twitinde.

Sosyal medya zorbaları Onun bedeniyle, görünüşüyle dalga geçmişlerdi acımasızca. Sanki herkes taş bebek olmak zorundaymış gibi...

Dışına bakmak yerine yine bir kalbe bakmamıştı hiç kimse.

Haberimiz olmamıştı Onun çaresizliğinden, yatağa aç girdiğinden...

O sadece biriydi, bir çok arkadaşı gibi...Onun durumunda ne çok insan vardı ülkemde...

O yüzden daha önce paylaştığım 2020 dilek listemden vazgeçiyorum.

Tek dileğim var kimse açlıktan, kötü kalpli insanların varlığından dolayı canına kıymasın...

Kimse yatağa aç girmesin...


7 yorum:

  1. Aç kalmasın, soğuktan donmasın, sıcak evi sıcak aşı olsun her daim.

    YanıtlaSil
  2. Sorma ahhh çok üzüldüm.

    YanıtlaSil
  3. sızı. ince bir sızı.. başka söz bulamıyorum..

    YanıtlaSil
  4. of ya evet yaaa neler oluyor bizim ülkede valla, cinayetler, intiharlar, moral kalmadı insanlarda, özellikle ekonomiden dolayı.

    YanıtlaSil
  5. insanlar çok acımasız.

    YanıtlaSil
  6. Yeni on yıllık zaman dilimi maalesef iyi başlamadı. Yine dünyadan göçüp giden umutlar, zorbalıklarla dolu bir yıl bizi bekliyormuş. Umarım ilerleyen zamanlarımız daha aydınlık olur.

    YanıtlaSil
  7. Her geçen gün toplum ve insanlar biraz daha umudunu yitiriyor sanırım ama sadece açlıktan olan bir şey değil bence büyük sıkıntıları var derinlerinde yaşanmışlıklar

    YanıtlaSil