1 Ekim 2019 Salı

AĞAÇ EV SOHBETLERİ #5


                         ağaç ev çizgi film ile ilgili görsel sonucu




Hayatınızda sevdiğiniz ve şükrettiğiniz şeyler, sizi gün içerisinde mutlu eden küçük detaylar nelerdir?

Ben her gün ama her gün sağlığım için şükrediyorum. Bunu gerçekten söylüyorum. Çünkü bu yıl başından beri kendimle biraz fazla uğraştım, korkularım oldu. Ama hepsi geçti gitti. Çok şükür iyiyim. Sadece korkmak bile beni kendime getirdi. Sağlığıma duacıyım :))
Ailem için şükrediyorum. Mutlu bir yuvam var. Çocuklarım bence muhteşem insanlar. Onların varlığına, eşime, anama babama kardeşime yeğenlerime eşimin ailesine sahip olduğum için şükrediyorum.
Dostlarım için şükrediyorum. Her zaman varlıklarıyla yanımda oldular. İyi ki varlar.
Mesleğim için şükrediyorum. İyi ki çalışabilecek kapasitem ve bir gelirim var.
Doğru zamanda, doğru yerde durduğum için, kafam çalıştığı için şükrediyorum.
*************************
Gelelim ikinci kısma. 
Gün içerisinde beni en mutlu eden anlar pat diye uzaktan gelen, seni özledim diyen telefonlar...
Bilgisayarı açtığımda blog sayfama gelen yorumlar...
Sade Türk Kahvesi...
Çikolata...
Huzurlu bir şekilde evime dönmek...
Daha ne olsun ki :=)












8 yorum:

  1. Gerçektende hayatta şükretmemiz gereken ve mutlu olmamızı sağlayacak o kadar çok şey var ki...

    YanıtlaSil
  2. Aslında ne kadar kolay mutlu olmak küçük şeylerle :) Telefondan okumak çok zor oldu yazıları. Tüm yazıların altında beyaz fon var, yazılar da çok uçuk bir renkte, zar zor görünüyor. Herkeste aynı mı bilemiyorum ama yazayım dedim yine de.

    YanıtlaSil
  3. Çok şükür diyelim. Ne güzelsiniz.. :)

    YanıtlaSil
  4. aman kendine dikkat et geçmiş olsuun :) yorum almak ne mutluluk evet yaa :)

    YanıtlaSil
  5. Cidden daha ne olsun ki, mutlu olmak için çok sebep ver, her biri için de şükretmeli insan :)

    YanıtlaSil
  6. elhamdülillah daha ne olsun dimi❤❤❤

    YanıtlaSil
  7. Çok şükür. Hep şükredeceğin bir hayat diliyorum bundan sonrasında da <3 Hep mutluluk bulabileceğin düşüncelerin olsun inşallah <3

    YanıtlaSil
  8. Sağlıklı olmak, aile, huzurlu bir iş ortamı hepsi mutluluk veriyor insana. Bir de çoğu kez gözden kaçırdığımız küçük şeyler...

    YanıtlaSil