2 Ekim 2019 Çarşamba

DÜNYA YÜRÜYÜŞ GÜNÜ

Bundan bir kaç yıl önce engelliler için dağıtılan bir tekerlekli sandalye törenine katılmıştım. Orada sandalye verilen engelli bir beyefendi şöyle demişti;

- Ben bir trafik kazasıyla engelli olduğumda 32 yaşındaydım. Ve bacaklarımı kullanamadığım bu yaşa kadar tembelin tekiydim. Çok nadiren yürür, çok nadiren hareket ederdim. Oysa bugün o günlerimi çok özlüyorum. Sizlere tavsiyem şudur, yürüyebiliyorken yürüyün koşabiliyorken koşun. Bacaklarınızın, sağlığınızın kıymetini bilin.

Çok etkilenmiştim. Şimdi sizlere 3-4 Ekim Dünya Yürüyüş Günü sebebiyle aynı tavsiyelerde bulunmak isterim.

                                                   koşabiliyorken koş ile ilgili görsel sonucu

5 yorum:

  1. 3 -4 Ekim'in Dünya Yürüyüş Günü olarak kutlandığını bilmiyordum. Bilgilendirme için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten teşekkürler, kıymet bilmeli insan

    YanıtlaSil
  3. Böyle hatırlatmalar gerçekten uyandırıyor beni, sağol varol hatırlattığın için <3<3<3

    YanıtlaSil
  4. Bak bu çok güzel bir gün bence.

    YanıtlaSil