30 Eylül 2019 Pazartesi

ÇOK PARAM OLSA...(hep beraber amin diyelim)

                Görüntünün olası içeriği: 4 kişi, gülümseyen insanlar

Çok param olsa ne yaparım diye hayaller kurarken buluyorum kendimi. Kendime özel hayallerimi süsleyen tek bir şey var dünyayı gezmek. Afrika'dan başlıyorum önce. Çocukları görüyor gözlerim en çok. Dünyanın her köşesinde ki fakir, aç, yalnız çocuğa ulaşıyorum. Seviyorum, doyuruyorum, arkadaşı oluyorum. Ahh çocuklara hiç kıyamıyorum...

Kadınlar sonra. Zulüm gören kadınlar. Koyundan, inekten sonra gelen kadınlar. Baş tacı denen ama ayaklar altında ezilen kadınlar. Çocuk kadınlar. Yaşlı kadınlar. Fakir kadınlar. Ahh kadınlar...

Hayvanlar var birde. İşkenceye uğrayan, sirklerde çalıştırılan, aç bırakılan, terk edilen. Sessiz ortakla. Biliyorum öldükten sonra Allah'ın ilk sorusu bu olacak. Emanetlerime neden bakmadınız diyecek bize.

********************

Her seferinde hayalimde gezip tozacam bu sefer diyorum. Kendimi ordan oraya gezerken görmeye başlıyorum. Sonra hayal hayal olmaktan çıkıyor. Mutlaka bir dertliye çarpıyorum. Dünya ne biçim bir yer. 
Ağız tadıyla gezdirmiyor bile beni...

9 yorum:

  1. Bir köy hayalindeyim. Gerçi fi çi pi serisi benim hayalimi çalmış ama neyse artık. Köyüm olacak . Içindeki her şeyi özenle plânlayacağım.

    YanıtlaSil
  2. Dün akşam düşündüm bende çok param olsa ne yaparım? Öncelikle çevremde okuyan kız çocuklarını desteklerim. Çocuklarımla bol bol gezerim . Değişik kültürleri tanırım

    YanıtlaSil
  3. Çok Param olmasını bende isterim nerde bir garip görsem hiç farkettirmeden bir ihtiyacını gidermek masum bir çocugun saçını okşamak imkanım yok ama geldigim yerleri hiç unutmadım...

    YanıtlaSil
  4. ben de herhalde durmaksızın dünyayı gezerdim ve birçok öğrenci okuturduum :)

    YanıtlaSil
  5. Inşallah çok paran olur ve hayallerini gerçekleştirirsin.Bende hayal edeyim :)

    YanıtlaSil
  6. AMin inşallah çok paranız olur da bahsettiğiniz dertleri sona erdirmek adına girişimlerde bulunabilirsiniz bir nebze de olsa...

    YanıtlaSil
  7. ben bugün markette karşılaştığım bi miniğe çukulata aldım altı üstü bi çukulat, gözlerindeki sevinç beni öylesine mutlu etti ki, umarım çok paranız olur.

    YanıtlaSil
  8. Savaşta bile dokunulmayacaklar arasında, çocuklar, kadınlar, yaşlılar var. Bu şekilde düşünmeniz çok isabetli olmuş. Bu sıralamaya bir de ilgimize muhtaç hayvanları da eklemişsiniz, hayaliniz zirveye ulaşmış. Güzel niyetlerimize göre muamele görelim inş.

    YanıtlaSil
  9. Çocuklarımız çok değerli, çok teşekkürler.

    YanıtlaSil