23 Eylül 2019 Pazartesi

GÜLE GÜLE CANIM KARDEŞİM :(


Böyle gözlerimizin içinin güldüğü son fotoğraf bu...
Acılar içinde bile bana gülerek bıraktı son hatırasını...

Birlikte büyüdüğün birini hepi topu 23 gün içinde, daha hastalığına alışamamışken kaybetmek ne kadar zormuş.
Sonay'ı kaybettik. Lösemi dedikleri 23. günün akşamında artık dayanamadı ve gitti.

Size bu fotoğrafı anlatmak istiyorum;

Hastaneye yattığını öğrendiğimde ( kendisi bilmiyordu ama biz biliyorduk lösemi dendiğini ) duramadık buralarda. Samsun'a doğru bastık gaza. Cumartesi gecesini onula geçirecek pazar günü geri dönecektim. O gece yanında kalmak istedim. Uyuyordu. Uykusunda acı çektiği belliydi. Dayanamadım. ( sen nasıl dayandın o acılara canım kardeşim ) Uyandırdım. Gecenin üçüne kadar sohbet ettik. Eskilerden konuştuk. Çocukluğumuzdan en çok. Sonra uykum geldi dedi. Tekrar uyudu. Sabah vedalaştık. Ben yola düştüm. Umutluydu. Çıkarım buradan 2 aya diyordu. Çıkamadı. 

Yarım kaldı gülüşleri, yarım kaldı hayalleri.

Daha 40 yaşında. Hazana yoldaş oldu. Dünyada çektiklerin orada mükafat olsun sana canım benim.

 Biliyorum meleklere arkadaş oldun sen. 

Ardından yazmak, bu resme bakmak ne kadar zor.
Şimdiden özledim. 
Rahat uyu.
Seni çok seviyorum, seviyoruz.

NOT: Resmin altına koyduğum şarkı seni anlatıyor bana. Ağlayarak dinliyorum her seferinde. CANIM 💖 

26 yorum:

  1. Allah rahmet eylesin çok üzüldüm,size de Rabbim sabırlar versin,
    sözün bittiği yer...ölüm!

    YanıtlaSil
  2. Offff. Allah rahmet eylesin, sizlere de sabır versin.

    YanıtlaSil
  3. Aynı hastalıktan, aynı yaşlarda bende bir arkadaşımı kaybetmiştim geçen yıl. Allah mekanını cennet eylesin. Kalanlara sabır versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninde başın sağolsun. Çok zor gerçekten

      Sil
  4. Allah rahmet eylesin, size ve ailenize de de sabırlar versin inşallah.

    YanıtlaSil
  5. Başın sağolsun. Gerçekten zor bir acı. Allah mekanını cennet eylesin

    YanıtlaSil
  6. Mekanı cennet olsun... Allah yerinde dinlendirsin.

    YanıtlaSil
  7. Benim de ablam var ama hiç kaybedeceğim mantığıma yatmıyor. İnsanın başına gelmedikçe anlamıyor. Empati kurdum ve berbat bir durum Allah sabrınız güzelleştirsin. Başın sağ olsun

    YanıtlaSil
  8. Başınız sagolsun Allah rahmet eylesin

    YanıtlaSil
  9. Sabırlar dilerim sana ve tüm sevdiklerine, nur içinde dinlensin, çok acı.

    YanıtlaSil
  10. Allah rahmet eylesin. Mekanı Cennet olsun inşallah. Bu kanser illetinden ne çok insan gitti.

    YanıtlaSil
  11. Allah sabır versin, başınız sağolsun..

    YanıtlaSil
  12. Allah rahmet eylesin. Sabırlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  13. Başınız saolsun Allah rahmet eylesin

    YanıtlaSil
  14. Mekanı cennet olsun.Özlemek zor.Allah size de sabir versin.

    YanıtlaSil
  15. Allah mekanını cennet eylesin, sevenlerine sabır versin inşallah. Tüm hastalar şifa bulsun. Amin.

    YanıtlaSil
  16. Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun.

    YanıtlaSil