21 Ağustos 2019 Çarşamba

MİMLENMİŞİM :))

Bu aralar yazma isteğim arttı. Sürekli sizlerle bir şeyler paylaşmak istiyorum. Hem bana iyi geliyor hem de etkileşim oluyor...

Sağ olsun ReHiTu imdadıma yetişti. Ve mim yazısına bıraktığım yorum sayesinde beni de mimledi :))

O zaman başlayalım...

1- BOŞ ZAMANLARINIZDA NELER YAPARSINIZ?

Boş zaman ne demek bilmiyorum açıkçası. Kitap okurum diyecem ama kitap okunan zaman boş zaman değil bence. Ya da yeni tarifler denerim mutfağa dalarım desem o da başlı başına bir mesai. Hafta sonu olarak düşünmek istiyorum bu soruyu. Hafta sonları genellikle her cumartesi bir kahvaltı mekanına kahvaltıya gidiyoruz eş dost hep beraber. Sonrasında da yakınımızda daha önce keşfetmediğimiz bir dağ, bayır, köy, göl, mağara, kanyon vs. ne varsa gidip keşif yapmaktan hoşlanıyoruz. Yağmur çamur bile olsa mutlaka çıkar ve bir orman havası alırız ailece. Mesela en son Ağva'ya kaçtık. Bir gecelik kamp kurduk. Hem denize girdik hem de Ağva'yı köylerini gezdik.

2- GÜNÜNÜZÜ NASIL PLANLIYORSUNUZ?

Valla devlet memuru olduğumdan mütevellit hayatım hep planlı zaten. 8-5 mesai. Sonra ev. Sonra mutlaka dostlarla geçirilecek bir akşam. Biz çok sık bir araya gelen bir çevreye sahibiz. Yalnız geçirdiğimiz zaman azdır desem doğru. Mutlaka bir sofrada, bir etkinlikte bir arada oluruz. Hiç bir şey olmazsa evde sinema gecesi yapıyoruz. Sonrası yine 8-5 :)

3- HEDEFLERİNİZ VAR MI? VARSA NELER?

Hedefim var. Bir gün çocuk masalları kitabı çıkarmak istiyorum. Evde yazdığım masallarım var. Bazen yaşlılarla sohbet ederek onlardan eski masalları dinliyorum. Unutulmuş ya da hiç duyulmamış olanları yazıyorum. Umarım bunu başarabilirim.

4- İNGİLİZCE NASIL GELİŞTİRİLİR?

Hiç bir fikrim yok maalesef :((

Evet mim bu kadar...
Tek tek birilerini etiketlemek istemiyorum...
Ben de yazayım diyen varsa kendini mimlenmiş saysın..
Sevgiler...


13 yorum:

  1. Sevda, yürekten diliyorum o hedeflerinin gerçekleşmesini ve görmeyi...Ne şahane bi fikir, mutlaka yap diyesim var, dedim gitti ;))

    YanıtlaSil
  2. böyle bir arkadaş çevreniz olması ne güzeel. baksana bendeki kitap mimini de yapınsanaaa hihihi :)

    YanıtlaSil
  3. ilk sorunun cevabını çok güzel ( çok güzel yaşantı ) :)

    YanıtlaSil
  4. Bence de mimlenmişsin iyi bir dost , iyi bir arkadaş ,iyi bir insan olarak..Selâmlar sevgiler 😊

    YanıtlaSil
  5. Madonna'nın da çocuk kitapları var. Çocuk hikayeleri denilince aklıma nedense Madonna geldi.
    Çok vakit kaybetmeden yayın evleri ile iletişime geçmeniz temennilerimle.

    YanıtlaSil
  6. Sizi yakından tanımak ne güzel. Umarım hedeflerinize ulaşacağınız güzel bir hayatınız olur . Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Sıkı bir çevrenizin olması ne güzel, hedefinize ulaşmanız bir gün nasip olur inş.

    YanıtlaSil
  8. İnşallah kitap hayalin en kısa zamanda gerçek olur👍😊🤚

    YanıtlaSil
  9. hayallerin ne güzel, dilerim gerçekleşir :)

    sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. Thanks for visiting my blog. Have a nice week <3

    YanıtlaSil
  11. Masal kitabı önemli. Gelecek kuşaklara bir manevi miras olur.

    YanıtlaSil
  12. Hiii benim mim :) çok güzel olmuş elinize sağlık :) etkinliği paylaşmayı unutmayın :)

    YanıtlaSil