20 Ağustos 2019 Salı

BENİ BIRAKMA


HAYAT ile ilgili görsel sonucu

Beni bana bırakma Hayat..
Bu aralar yaşayacak kadar güçlü değilim.
Bir yanım kor ,
Bir yanım alev alev.
Korkuyorum bir şey olacak.

Beni bana bırakma Hayat...
Bilir misin insan en çok neden korkar?
Kaybetmekten, 
kaybolmaktan
ve yalnızlıktan...
Acılardan duvar ördüm kalbimin üstüne,
Acıtamazsın sandıkça yıktın duvarlarımı...

Alacağın olsun Hayat...
Alacağım olsun senden.
Beni bana bırakma 
Beni bırakma...
Gitme....
Daha bahar gelecek,
çiçeklenecek dallar,
Arılar, kuşlar, papatyalar...

                                                               20.08.2019/Yalova/Sevda


15 yorum:

  1. Hayat tüm güzellikleriyle bizimle olacak inşallah.. Çok güzel bir şiir

    YanıtlaSil
  2. Seçtiğin görselle birlikte çok anlamlı bir şiir olmuş Sevda. Yüreğine sağlık :))

    YanıtlaSil
  3. Merhaba. Uzun zamandır ziyaret edemedik sizi. Yaz aylarında bloglar biraz aksıyor galiba. Bunu gördüm bu yaz. Çok güzel bir şiir yazmışsınız. Karamsarlık var ama bir taraftan da umut var şiirin duygusunda. Elbette her gecenin bir sabahı her karanlığın bir aydınlığı var. Elbette hayatta hep olumsuzluklar yaşanmayacak. Zor dönemlerden sonra iyi ve güzel şeyler de gelecek. Yani sizin deyişinizle bahar gelecek ve dallar çiçeklenecek. Umudu yitirmeden yaşamak çok önemli. Kaleminize ve yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Hüzünlü ama güzel bir şiir, elinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. Bahar er ya da geç gelir. Yeter ki içinizdeki umudu,yaşama sevincini öldürmeyin. Kaleminize sağlık:)

    YanıtlaSil
  6. Elinize sağlık. Blogunuzu yeni keşfettim gerçekten çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  7. heeey çok güzel. hayat seni beni umursamaz, biz hayatı bırakmıycaaaz :) biz hayata iyi davrancaz o da bizeeeee :)

    YanıtlaSil
  8. Ayrılık bitti sanırım gerçi çok aralıklı olsada yazı paylaşmışsınız hayat böyle yapacak bir şey yok teşekkürler emeğine.

    YanıtlaSil
  9. Güzel günler versin sana hayat

    YanıtlaSil
  10. Yüreğinize sağlık hayata dair ne hoş bir şiir olmuş.

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar.
    Her zaman güçlü olamıyoruz. İçinde bulunduğumuz ortam ve yaşadıklarımız bizleri o kadar etkiliyor ki; hücrelerimize kadar sirayet eden olumsuzluklar sonucu vücudumuzun kimyası bozuluyor ve yaşama sevincimizi kaybediyoruz. İşte o zaman "beni bana bırakma hayat" diyoruz. Çünkü yaşama sevincimizi kaybetmekle birlikte yaşama gücünü de yitiriyoruz.

    Kaybetmek, kaybolmak ve yalnız kalmak, biz insanları her zaman korkutmuştur. Tedirgin ve ürkek davranış ve duygular karmaşasında dağılıp gidiyoruz. Ancak umut her zaman varlığını muhafaza ettiği için, bizi yaşama bağlayan en güçlü duygudur. Umutlarımız her zaman var olsun. Biz her şeye dayanıklı ve sabırlı varlıklarız. Umutlarımız bizi hep arka planda yaşama güçlü bir şekilde bağlamaya devam ediyor.

    Büyük bir keyif alarak zevkle okuduğum şiiriniz çok güzeldi. Kaleminize ve yüreğinize sağlıklar dilerim. Umudunuz hep var olsun. Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil