10 Haziran 2019 Pazartesi

ÖNERİLERİMİ CİDDİYE ALIN :))


SİZE SAYFA ÖNERİM VAR.


Buğday Ekolojik Yaşamı Destekleme Derneği facebook üzerinden büyük bir zevkle takip ettiğim sayfaların başında geliyor. Sürekli babaannelerimizin zamanında kullandıkları takvimden paylaşımlar yapıyor. Eski zamanların tamamen tecrübeye dayalı takvimlerinin hiç şaşmadığını görmek beni oldukça şaşırtıyor. Sizlerde doğaya meraklıysanız bu takvimi hayatınıza katmalısınız. İnanın meteorolojiden daha doğru sonuçlar veriyor :))

MÜZİK ÖNERİM VAR

Volkan Konak: Dalya - CD

Sesini, kendisini çok sevdiğim Volkan Konak müzikte 30.yılını kutluyor. Albümü ilk dinlediğimde bu mu yani dedim, fakat dinledikçe, sözlere kulak verdikçe vazgeçemez oldum. TIK TIK dinleyin bakalım sevecek misiniz?

KAMP ÖNERİM VAR

Ä°lgili resim

Yalova Teşvikiye Kent Ormanından bir tık uzakta pek fazla insanın bilmediği, instagram kamp sayfaları sayesinde dikkat çekmeye başlayan, özellikle İstanbul, Kocaeli ve Bursa'dan gelen gençlerin kamp alanı olarak tercih ettikleri bir alan Dipsiz Göl. Küçük ama oldukça doğal, sessiz, insanı yormayan bir mekan. Akşamları bütün çadır dostları bir araya gelerek, canlı müzik yapıyorlar, Birlikte oyunlar oynuyorlar. Yardımlaşma hat safhada. Güvenle kamp yapılabilecek bir mekan. Tek sıkıntı tuvalet yok...Etrafında her hangi bir tesis yok. Suyunuzu, nevalenizi yanınıza almalısınız. 

SAĞLIK ÖNERİM VAR

                                     DÄ°Åž TAÅžI TEMÄ°ZLİĞİ ile ilgili görsel sonucu

Ağız ve diş sağlığına önem veren biri olmama rağmen diş lekelerimden ve diş taşlarından muzdarip biriyimdir. Düzenli olarak dişlerimi temizletirim. Bayram sonrası hatta bu yazıyı yazmaya başlamadan hemen önce dişlerimi temizlettim. Sağolsun doktor bey hiç canımı acıtmadan dişlerimi temizledi. Hatta sonrasında yaşanan sızıdan bile eser yok. Rahatlıkla suyumu içip, çayımı yudumlayabiliyorum. Bu arada doktor beye sordum, yanlış fırçalama, sigara,çay/kahve ve asitli içecekler ve hatta asidik meyveler dişlerimizin düşmanıymış. Mümkünse manuel fırça değil pilli fırçalardan kullanın dedi. Aklınızda bulunsun...

TELEFON UYGULAMASI ÖNERİM VAR

                              SU İÇME HATIRLATICI ile ilgili görsel sonucu

Su içmekle ilgili problemim olmadığını sanıyordum. Ancak cildim pul pul olmaya başlayınca doktorum su içmiyor musun? dedi. İçiyorum desem de az içiyormuşum. Bende bana su iç desin diye bir program indirdim telefonuma sürekli bana su iç su iç deyip duruyor. Sayesinde günlük su tüketimim arttı. Deneyebilirsiniz.





25 yorum:

  1. harika öneriler özellikle de ekolojik takvim hemen takibe alacağım...sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  2. BU GÜZEL ÖNERİLER İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil
  3. diş bakımı gerçekten çok önemli ve ben son 2 senedir bunu anladım herkes dişlerine iyi baksın valla

    YanıtlaSil
  4. Çay diş düşmanı değildir :(
    Ama fırçalarsan eğer.
    Gerçekten çok sarartıyor dişleri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette değil ama fırçalama ortalamamız millet olarak yok gibi birşey olduğundan herkes sapsarı dişlerle dolaşıyor..

      Sil
    2. He valla :))

      Sil
  5. Bende su içemiyorum, uygulama iyi olabilirdi ama eskilerin takvimi daha cazip geldi... tavsiyeleriniz güzelmiş

    YanıtlaSil
  6. Telefon uygulaması tam benlikmiş, hemen indiriyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet su içmediğinde suçlu gibi hissediyor insan

      Sil
  7. Buğday Derneğini bir dönem bende takip ediyordum. Mailime e bülten geliyordu. Sonra gelmemeye başladı. Ve bende unuttum açıkçası. Hatırlatma için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar.
    Önce bu yararlı ve güzel önerileriniz için size teşekkür ederim. Emeğinize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim. Ben de Buğday Ekolojik Yaşamı Destekleme Derneği'ni takip edeceğim. Diğer önerileriniz de çok iyi ve güzeller, ihtiyaç duyduğum da o önerilerinizi de dikkate alırım. Tekrar teşekkür ederim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  9. Babam hiç su içmez, içsin diye sürekli ben ona su getiriyorum bu uygulama tam babamlık teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  10. bloguna hoşgeldiiiin hihihi :) takvim pikuuu konak pikuuu :) dipsiz göl saol yaaa gideriim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canımmm hoşbuldum :)) Dipsiz göle gelirsen beni ara...

      Sil
  11. Pazarları bilmiyorum ben de sayfadan takip edip öğreniyorum ayrıntıları..

    YanıtlaSil
  12. Merhaba, takibe aldım sizi. Paylaşımlarınızın devamını dilerim.

    YanıtlaSil
  13. Güzel öneriler. Bu arada ben de elektrikli diş fırçasına geçiş yaptım:)

    YanıtlaSil
  14. Doğa takvimine ben de uymaya çalışıyorum.

    YanıtlaSil