31 Mayıs 2019 Cuma

KENDİMİ MİMLETTİRDİM :))

Blog dünyasının en güzel tarafı hiç tanımadığın ama tanımış kadar olduğun dostlar edinmek...

Her sabah sayfalar arasında gezerken blogger dostlarıma uğruyorum önce. Kim ne yapmış, ne yazmış. İnstagrama rağmen blog yazmaya devam eden kıymetli insanlar seviyorum sizi.

Blogger dostlardan BEYAZ YAKALI sayfasında bir MİM etkinliği yayınlamıştı ben de kendi kendimi espirili bir yorum bırakarak mimletmiştim. İşte sorular ve benden cevaplar.

1 - Yaz mı? Kış mı?

Ayy beni tanıyan herkes güneşte yaşamak istediğimi bilir. O derece sıcağı severim. Denizi kumu güneşi severim. Dondurmayı severim. Tatili severim. Üşümemeyi severim. Net olmuşumdur umarım :))

2 - Hayalindeki tatil neresi, neden?

Tatil demek deniz demek benim için. Denizden keyif alabileceğim her yeri sevebilirim. Ama hayallerin sınırı elbette yok.
                        filipinler ile ilgili görsel sonucu

Bu aralar en çok dikkatimi çeken ülke Filipinler.

3 - Tatil hakkında en büyük beklentin nedir?

Bütün bir yıl çalışıyoruz ve karşılığında beklentim hiç kasılmadan hiç bir şey yapmadan dinlenmek.

4 - Sınırsız bir bütçe, sınırsız bir yol masraf hakkı olsaydı elinde ...Bunu nasıl kullanırdın?

ACUN FİRARDA :))

5 - Unutamadığınız bir tatil anınız var mı?

Olmaz mı? Bir sene tatil için Karadeniz'i tercih etmiştik. Karadenizli olmam sebebiyle. Hem memleketi görürüz hem de denize gireriz diye. 1 hafta boyunca yağmurdan, soğuktan kafamızı dışarı çıkaramadan geri dönmüştük.

6 - Yazın yapmaktan en çok zevk aldığınız aktivite nedir?

Bir kaç senedir eşimle baş başa kamp yapmayı seviyoruz. Küçük bir çadır, uyku tulumları ve sınırsız özgürlük hissi. Gerçekten çok keyifli oluyor. Hepinize tavsiye ederim.

*****************************

HEPİNİZE İYİ BAYRAMLAR DİLERİM ŞİMDİDEN. BAYRAMDAN SONRA DAĞITMAK İÇİN BOL BOL ŞEKER TOPLAYIN. SEVGİYLE KALIN


6 yorum:

  1. İyi bayramlar iyi tatiller

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Deep'in yazısından buldum sizi 511. izleyiciniz oldum nice 500000 lere olsun inşallah

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir mim olmuş emeğinize sağlık.. Ben de geçmiş bayramınızı kutluyorum:)

    YanıtlaSil