7 Mart 2019 Perşembe

ÖLDÜR BENİ SEVGİLİM / FİLM ELEŞTİRİSİ

                                                  Ã¶ldür beni sevgilim ile ilgili görsel sonucu

Ayy yemin ederim bu kadar sıkılacağımı hiç tahmin etmemiştim bu filme giderken. İş yerinden dört bayan arkadaş eşlerimizi evde bırakıp, kız kıza romantik komedi izlemeye gidelim diye plan yaptık ve Murat Boz'un cazibesine kapılarak Öldür Beni Sevgilim için biletlerimizi, mısırlarımızı, kolalarımızı aldık.

İlk eleştirim film dışında olsun. Cinetime sinemalarında reklam arası taş çatlasın 10 dk diye reklam yapıyorlar ama inanın taşı çatlatacak kadar reklam izletiyorlar. Ben reklamları izlerken mısırı bitiriyorum düşünün işte :))

Gelelim filme. Murat Boz çok tatlı. Bence iyi bir oyuncu olma yolunda. Romantik komedilerden bu yakışıklılığı ve sempatisi kendinde kaldığı sürece ekmek yer :)) Seda Bakan zaten iyi. Ancak bu film olmamış. Özellikle filmin ikinci yarısında bitsin artık diye dakikaları saydım. 

Açelya Topaloğlu ve Özgür Emre Yıldırım'ın sahneleri o kadar uzatılmıştı ki izlerken resmen daraldım. Bu arada sadece ben değil 4 arkadaşta filmi sevmedik. Zaten sinemada da bizim haricimizde 4 kişi daha vardı. Sanırım umduğunu bulamayacak.

Filmin en güzel tarafı ne derseniz yaz mevsiminde çelikmiş olması ve harika Fethiye görüntüleri. Bunun dışında bir numarası yok. Bu film yakında televizyona düşer evde aman yapacak başka bir şey yok diye izlenir.

10 yorum:

  1. harikasın ya, genelde film yorumu yazıları şöyle güzel, böyle iyiydi falan olur, siz net olarak beğenmediğinizi yazmışsınız, hem şaşırdım hem de sevindim. Takibe alıcam sizi, çok teşekkürler, bu yazı ufkumu açtı açıkçası.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)) bizde yalan yok :)) valla şaka bir tarafa gerçekten çok sıkıldım...

      Sil
  2. Romantik filmleri de artık sıkıcı çektiğimize göre işimiz yaş demektir. Sinema yavaş yavaş tahtından olmaya başlıyor geklamlar konusu bence herkes açısından büyük sorun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi tamamen benim fikrim sonuçta zevk meselesi. Ama fikrimi söylemesem olmazdı.

      Sil
  3. evet ben de evde ya da netten seyrederim diye düşündüm :-)) iyi etmişim..

    YanıtlaSil
  4. Çok haklısın sana canı gönülden katılıyorum

    YanıtlaSil
  5. İyi ki gitmemişiz o zaman .

    YanıtlaSil