23 Şubat 2019 Cumartesi

MEYDAN OKUMA 23. GÜN

"Neler Yapıyorum yazısı hazırlıyoruz. Maddeler için benim bir yazıma bakabilirsiniz. Örnek yazı linki için buraya bir tık."


Aslına bakarsanız benim bu tarz bir serim vardı. Bu Aralar Ben başlığı altında blogda yazıyordum.  Mesela TIK TIK

Ancak uzun zamandır bu tarz bir şey yazmamışım...

O zaman başlayalım...

OKUYORUM: Aeden / Azra Kohen

DİNLİYORUM: Dertler Derya Olmuş / Sıla

İZLİYORUM: Bıçak Ustaları / TLC

SEVİYORUM: Blogda yazmayı, sizleri, yeni dostları

SEVMİYORUM: Haberleri izlemeyi

ÖZLÜYORUM: Balıkesir'de okuyan oğlumu

BEKLİYORUM: Marttaki doğum günümü ve yaz mevsimini ve yeşil eriği

İŞLİYORUM: Etaminden bişeyler bitince paylaşırım :)

neler yapıyorum ile ilgili görsel sonucu





7 yorum:


  1. Yaptıklarımızla mutluysak mesele yok. Siz de belirtmişsiniz zaten karikatürle.Bana göre hayat iyi gibiyse bile yeter.

    YanıtlaSil
  2. ay bir elişi ustası daha
    offf bi bende yok kabiliyer herhalde

    YanıtlaSil
  3. Bıçak ustaları mı wow 👍 izlemesi keyifli bir program denk geldiğimde bende izliyorum. Zamanı kaliteli kullanmak için, hayatın her alanı baz alınabilir.

    YanıtlaSil
  4. Bıçak ustaları benim de favorim 👍

    YanıtlaSil
  5. maşallah bizim blogger mahallesi baya becerikli vallahi el işlerinde 😊🌸 sıla severim güzel okumuş şarkıyı 😊 sevgiler canım benim 😊

    YanıtlaSil
  6. ay yeşil erik çok severim tuzlu tuzlu :)

    YanıtlaSil
  7. Valla her gelişte okuyorum meydan okumalarını. Ne de güzel yetiştirip yapıyorsunuz bravo yapabilen herkese. :) TLC demişken o kanalı ben de çok seviyorum. Bıçak ustalarını izlemedim ama birçok belgesel ilgimi çekiyor orada.

    YanıtlaSil