25 Ocak 2019 Cuma

DÜNYAYI GÜZELLİK KURTARACAK


Bizim mahallede minnoşlar için minik ellerle hazırlanmış bir kedi evi gördüm. Çok basit bir mantıkla oldukça kullanışlı bir ev olmuş. Kimin aklına geldiyse, kim böyle güzel çocuklar yetiştirdiyse tebrik ediyorum. Tek kelime ile bayıldım.

kediler soğukta ne kadar yaşar ile ilgili görsel sonucu

NE YAPABİLİRİZ?

Sokak köpekleri ve kedileri için de soğuk günlerde içine biraz sıvı yağ koyarak bir kap su ve artık yemeklerinizi koyun. Sokaktaki hayvanlar kadar barınaktakiler de kış şartları nedeniyle mağdur durumda.
"Evdeki eski gazeteleriniz burada hayat kurtarıyor. Eski gazeteleriniz, makarna, bebekler için süt, polar battaniye, kuru mama ve konserve mama." barınaklar için iyi birer bağış olacaktır. 

11 yorum:

  1. Ben de benzer bir ev çalışması yapmıştım. Gerçekten de faydalı oluyor. İçine girip uyuyorlar. Ayrıca 7 liralık kedi maması bile pek çok sokak kedisini 1-2 hafta tok tutmak için yeterli oluyor.

    YanıtlaSil
  2. Böylesine güzel bir olayı yazdığınız için teşekkürler. Kedilere ev yapanları da kutluyorum. Hepimize görevler düşüyor bu konuda.

    YanıtlaSil
  3. Minnoşların evi çok güzel :) Herkesin bu çağrıya kulak vermesi gerekiyor.

    YanıtlaSil
  4. Yapandan Allah razı olsun, duyarlı olmak gerek bu gibi meselelerde... Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler çok ince ve güzel bir düşünce aynı yazıyı 2 hafta önce bloğumda yazdım saygılar

    YanıtlaSil
  6. Gazeteleri hangi amaçla kullanıyorlar acaba?

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel düşünülmüş. Duyarlı insanları her zaman takdir ediyorum. Hayvanlara karşı herkesin duyarlı olmasını canı gönülden diliyorum. Karda üşümüş kediyi görünce içim cız etti 😞

    YanıtlaSil
  8. Ben akşaam evden kalan yemekleri köpek ve kedilere vermeye çalışıyorum

    YanıtlaSil
  9. Keşke herkes bu kadar duyarlı olabilse 😞

    YanıtlaSil
  10. ya çok güzel evleri 😊❤️

    YanıtlaSil
  11. Çok düşüncelisiniz keşke herkes böyle ince düşünceli olsa. Hayvanlar doğanın bir parçası ve dengeyi sağlıyor. İnsanın nasıl görevleri varsa onlarında öyle.

    YanıtlaSil