4 Mart 2013 Pazartesi

O BEN OLABİLİRDİM


Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı’nın himayesinde KÜLT Derneği’nin de destek verdiği proje kapsamında, birbirinden ünlü 8 ünlü kadın sanatçı bir araya geldi ve uğradıkları şiddet sonucu hayatını kaybeden kadınlarla empati kurarak “O ben olabilirdim” dedi. 
Hülya Avşar, Bergüzar Korel, Nur Fettahoğlu, Burcu Esmersoy, Meltem Cumbul, Ezgi Mola, Dolunay Soysert ve Songül Öden özel makyaj ve kostümlerle hayatını kaybeden 8 kadının yerine geçti.

Fotoğraf sanatçısı Mehmet Turgut ve Yönetmen Emrah Gültekin’in  prodüksiyonu ile ünlüler, şiddet mağduru kadınlarla empati kurarak onların hayatlarının son anlarındaki medyaya yansımış fotoğraf karelerindeki halleri gibi görünmeye çalıştı.
Çekimler sırasında Bergüzar Korel gözyaşlarına boğuldu. Her sanatçı, yerine geçtiği kadın sanki hayattaymış gibi onun duygularını anlatan bir de mektup yazdı. 
Yazılan bu mektuplar video çekimi sırasında da kayda alınarak kamu spotu oluşturuldu. 
“Uyanmak İçin Ölümü Bekleme, Sevginin yerini şiddet almasın” sloganıyla oluşturulan kamu spotları önümüzdeki hafta içinde tüm kanallarda yayınlanmaya başlayacak.  


Kaynak: hürriyet.com

1 yorum:

  1. çok güzel bir etkinlik olmuş..Gerçekten şiddet sadece kadına da değil bizim ülkemizde ayrıca fiziksel şiddeti geçtim ruhsal şiddete bile maruz kalıyoruz erkekler tarafından.umarım erkekler bir gün değişir kadınların değerini anlarlar ama o ne zaman olur tasavvur edemiyorum.

    YanıtlaSil