11 Mart 2013 Pazartesi

BENDEN HABERLER


Sevgili dostlar biliyorsunuz uzun zamandır benden haberler vermedim sizlere.Baharla birlikte canlandım.Hareketlendim.İşte benden haberler...

İlk olarak ikinci Atatürk portremi işledim.Simli etamin üzerine işlediğim portre şablonu hobi avcısı isimli blogtan buldum.Şablon iki parça halinde verildiğinden alt ve üst parçaları birleştirmek bir hayli zor oldu benim için.Ama sonunda ortaya bu şaheser çıktı.Ellerime sağlık...





Bursa'da oturan arkadaşım Gülten'i ziyarete gittik hafta sonu.Yedik, içtik, güldük, söyledik.Yıllardır süren dostluğumuz pekişti de pekişti.Bu hafta sonu da hava nasıl güzel nasıl sıcaktı anlatamam.Fırsat bu fırsat deyip çıktık Cumalıkızık Köyü'ne doğru yolculuğa.Az gittik uz gittik.Harika bir köye ulaştık.700 yıllık bu köyde hiç bir şey değiştirilmemiş deniyor, ancak köylüler Kınalı Kar dizisinden sonra işi büyütmüşler ve bütün evleri gözleme, kahvaltı satılan kafelere dönüştürmüşler.Ben belediye olsam buna izin vermem.Çünkü hiç değişmemiş dediğin bir alanda etrafı naylonlarla kapatılmış cafeler oldukça rahatsız edici.Ancak gözlemeler çok lezzetli.












El işi diye satılan çin malı oyuncaklar her yerde....


Doğal reçeller, erişteler ise harika.








Sonra açıköğretim okuyorum ya ben. Sosyoloji.İşte hiç zayıfsız atlattım güz dönemini:)) O kadar mutluyum ki size de söyleyeyim dedim.


Beni tanıyanlar kamuflaj manyağı olduğumu bilirler.Asker yeşili her hangi birşey gördü mü beni arar söylerler.Şurda şu var burda bu var diye.Hatta geçen hafta bir ablam Sevda bi etek var aynı sen, alayım mı sana? diye beni aradı.Ben de al dedim.Yani askeri yeşile aşkım bu denli...İşte sahilde gezerken gördüğüm bu tekne de eninde sonunda benim olmalı...Kamuflaj her yerde:=)



gezerken aşkını ağaçlara kazımış sevgililerin izlerini sürüdüm biraz.Ağaçların dili olsa da anlatsa.Neler neler yazmışlar.Ağacın birinin gövdesinde Love ve kalp içinde SE görünce bunu eşim ve benim için yazmışlar deyip resimledim hemen.





Sonra Karaoke gecesine gittik biz kızlarla.deli gibi şarkı söyledik, oynadık, eğlendik.Harika bir geceydi.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder