11 Mart 2013 Pazartesi

İÇ DÖKME

Ben ahkam kesmeyi pek sevmem aslında.Ama söylenecek sözler bulurum her duruma uygun.Artık yaş yolun yarısını devirmek üzere.Şunun şurasında ne kaldı ki ömrün geri kalanına.
Beni sorsanız;
-100 kişiden 90'ı
- hep gülen, eğlenceli ve komik biri olduğumu
-kitap okumayı çok sevdiğimi
-muhalif olduğumu
-Beşiktaşlı olduğumu
-iyi arkadaş olduğumu
-zararsız olduğumu
-kafasına pek bir şey takmayan biri olduğumu
-makyaj yapmayı bilmeyen biri olduğumu
-kötü giyindiğimi
-takıntılı olduğumu
-iyi bir anne olduğumu
-iyi bir çalışan olduğumu
-hayırsız olduğumu söyleyebilir.

evet çoğu doğrudur.Gülerim, gülmeyi güldürmeyi çok severim.Üç günlük dünyada büyük dertlerin yanında çok şanslı olduğumuzu bilirim.Deli gibi kitap okuyabilirim.Evet durmadan, yorulmadan hem de.Muhalifim.Kesin bir dille kafamdakinin dışında ne varsa karşısındayım.Bu konuda takıntılıyım.Kararlıyım.Ama muhalifliğim siyaset boyutunda sınırlı değil genel olarak çoğunluğa muhalifim.Beşiktaşlıyım.Kendimi bildiğimden beri.Metin-Ali-Feyyaz efsanesinden beri.Gordon Milne'den beri.Kafaya takma meselesine gelince ııh o iş öyle göründüğü gibi değil tabi ki.Takarım hem de pek çok şeyi takarım.O kadar dert edinirim ki uykularım kaçar.Ama yine de gülerim.Çözene kadar içim içimi yer ama yine de gülerim.(sanırım deliyim).Makyaj yapmayı bilmem cidden, çünkü düğünüm ve oğullarımın sünnet düğünü haricinde hiç makyaj yaptırmadım.Arada sırada pudra falan sürmek sayılırsa varlığı yokluğu belli olmayan hareketlerim oluyor ara sıra:=) Kötü giyinme meselesine gelince.Bu dışarıdan bakanların bana söyledikleri laflardan biri.Ama ben onları şu şekilde duyuyorum -blaa blaa blaaa yani hiçççç umrumda değiller.Çünkü ben bu şekilde mutluyum.Takıntılıyım.Yeşil ceketime aşığım.Ve bu kimseyi ilgilendirmez.İyi anne olma meselesi deniyorum, beraber büyüyor ve öğreniyoruz.Ama her anne gibi çok seviyorum sıpalarımı ve çırpınıyorum her an onlar için.İyi çalışan!!! İşte bu tartışılır.Verilen işi yaparım.Hem de en iyi şekilde.Ama özgüvenim zayıf biraz.öyle her düşündüğümü dillendiremem.Aklımdan geçer sese bürünmez bazen fikirler.Hayırsızlık meselesine gelince itiraf ediyorum hayırsız değilim kontörüm yok oluuummmmmmmm:=))



En sona iyi arkadaş olma mevzusunu bıraktım.Çünkü üzerine söyleyeceklerim var. Ben seviyorum arkadaşlarımı. Öyle bariz cinsiyet ayrımı da yapmam hani. Beni seveni severim. Kolay kolay ya da bilerek incitecek hiç bir şey yapmam. Yapamam. Bazen aklımdan geçer ama yapamam. Korkarım karşımdakini incitmekten. Ama bazen oluyor işte. Kırıyorum bende. İncitiyorum. Sonra günlerce kafamda sarıp duruyorum. İyi arkadaş!!! Umarım öyleyimdir. 

2 yorum:

  1. çok hoşuma gitti içç döküşleriniz bazılarında kendimi buldum gerçekten sevim ben sizi ya :D bende fazlasıyla açığımdır ne hissedersem onu söylüyorum

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler asayra ben de seni severim :) memnun oldum..şımardım hatta

    YanıtlaSil