22 Ekim 2024 Salı

Akıl sağlığınızı nasıl koruyorsunuz?

Allah aşkına bana iyi bir şeyler söyleyin.

Bir sabah uyandık minicik bir kız çocuğunun bütün ailesi bir aradayken öldürüldüğünü öğrendik.

Van'da bir kız çocuğunun kayıp olduğunu ve 11 gün sonunda cansız bedeninin gölden çıktığını öğrendik.

İstanbul'un orta yerinde iki kız çocuğunun paramparça edilerek surlardan aşağı atıldığını öğrendik.

Para için insanların bebekleri hiç acımadan öldürdüğünü öğrendik.

İnternet üzerinden çocukların tehdit ve tacize uğradığını öğrendik.

Ve bunlar daha iyi günlerimiz diyorlar. İnanmak istemiyorum.

Bundan daha kötü ne olabilir bunu düşünmek bile istemiyorum.

Çok yoruldum.

Çok yorulduk hep beraber.

Biz nasıl bir cehenneme düştük ve çıkamıyoruz böyle.

Bataklıkta debelendikçe daha dibe batıyoruz sanki.

Ne olur biri bana iyi bir şeyler söylesin artık.

Çünkü buna çok ihtiyacım var.



1 yorum: