18 Eylül 2024 Çarşamba

ROMANTİK KOMEDİ BATAĞINA DÜŞTÜM :))

Bu hafta ne kitap okudum ne de herhangi bir etkinliğe katıldım.

Kendimi saçma sapan filmlere kaptırdım.

Netflix ne kadar romantik komedi yayımladıysa sıraya aldım izledim.


                                                                    Gelinin Annesi


İrlanda Rüyası


Aşk Duvarın Ötesinde


Bir Aile Meselesi


Ve bu filmler haricinde bir de bilim kurgu sıkıştırdım araya

Çirkinler


Sadece dikkatim dağılsın, bir kaç saat eğleneyim diyorsanız izlenebilir filmler. Ama aralarında en çok İrlanda Rüyası'nı beğendim.










2 yorum:

  1. Hepsini izlemişim:) Çirkinler sanırım ikinci sezon olacak yarım yamalak bitti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet askıda bırakmışlar Çirkinler'i. '.sezon herkes güzel olunca sanırım :))

      Sil