25 Kasım 2022 Cuma

HAZİNE / FİLM ÖNERİSİ / evde de izlense olur

 





Geçenlerde evde otururken birden sinemaya gidelim diye ayaklandık. Rastgele bir filme gireriz artık şansımıza diyerek Özdilek sinemasına gittik. Seçenekler arasında ( ki pek çok yoktu ) Hazine dikkatimizi çekti. Kadrosunun zenginliği tek dikkatimizi çeken konu oldu aslında. 

Film son dönemde sıkça duyduğumuz kara komedi türünde. 
Annesiyle birlikte yaşayan, müzmin bekar Mesut'un annesinin ani ölümü üzerine defin için memlekete gitmesiyle başlıyor hikaye. Kardeşi Musa ve arkadaşlarının hazine arama macerası sonucunda başına gelmeyen kalmıyor Mesut'un. Film izlerken hem merak uyandırdı hem de güldürdü bizi. Çok seri gülmedik ama sıkılmadan da izledik ne yalan söyleyeyim. 
Ben Boran Kuzum'u çok beğendim filmde. İnanılmaz bir tipleme olmuş. Yeni yetenekleri sadece dizilerde janti adamlar olarak izlemeye alıştığımız için sanki başka bir rolde olmazmış gibi geliyor bana. Bu açıdan bakınca Boran beni oldukça şaşırttı.

Tabi kadrodaki isimler, filmin BKM yapımı olması beklentiyi yükseltiyor. İlla gidip sinemada izleyin demem, televizyon kanallarına düştüğünde de izlenebilir. Sonuçta sinemalar aşırı pahalı. Dört kişi gittiğinizde, hele bir de çocuklar patlamış mısır istediğinde verdiğin paraya değsin istiyor insan. 



3 yorum:

  1. yani komik mi çok gülcez miiii :)

    YanıtlaSil
  2. Durum komedisi ise izlenir yoksa çok zorlama geliyor bana...

    YanıtlaSil
  3. Pandemi benim sinemaya gitme alışkanlığa büyük darbe vurdu. Ya da netflix vb.... platformlar mı desem bilemedim.

    YanıtlaSil