16 Ekim 2020 Cuma

GÜNAYDIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNN

Canım Koray Avcı.
Ne güzel bir albüm olmuş.
Ne güzel şarkılar derlenmiş.
Sabahtan akşama, akşamdan sabaha dinliyorum.
Sanırım Ahmet'ten sonra en sevdiğim ses sensin.
Belki tesadüfende olsa bu yazıyı okursun.

Dün bir arkadaşımla sohbet ediyorduk. ,
Koronanın hayatımız üzerine etkileri.
Çocuklarımızın ruhsal durumları.
Ben karamsar ve umutsuz olan taraftım.
O kızdı bana " evrene mesajı doğru gönder" dedi.
Ne istersen, ne söylersen seni gelir bulur.

Ayy Koray "Kendine İyi Bakkkk" diyor şu anda.
Yazıyı yazarken yanımda olsanız yüzümdeki gülümsemeyi görseniz keşke.

Bu arada GÜNAYDIN demedim değil mi.
GÜNAYDIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNNN
Bugün çok güzel olsun.
Kalbimizden geçen güzellikler sevdiklerimizi, bizi bulsun.


6 yorum:

  1. Neşeniz hic eksilmesin, gun aydın olsun, günler aydın olsun 🎈

    YanıtlaSil
  2. evrene mesaj atıyorum bu korona baydı artık yeter gari:))

    YanıtlaSil
  3. Kendimize iyi bakalım tabi :) Bu beden ve ruh bize lazım...

    YanıtlaSil
  4. Günaydın ne güzel albümü beğenmeniz bende evren msj gönderme konusunda bir kitap okunmuştum ne istersen nasıl düşünürsen nasıl pozitif olur iyi msj gönderirsen öyle olur diye tam test etmedim ama etkisi oluyor sanırım saygılar.

    YanıtlaSil
  5. İlk başlardan seviyordum bu çocuğu şimdi dinlemiyorum

    YanıtlaSil