13 Ekim 2020 Salı

AĞAÇ EV SOHBETLERİ 60 / ÖLMEDEN ÖNCE YAPILACAK 3 ŞEY

 Konuların çoğunu sadece uzaktan izlemiş olsam da Ağaç Ev Sohbetlerini seviyorum. Herkes kendini anlatıyor sıcak ve samimi. Birbirimizi daha iyi tanımamıza yardımcı oldu bence bu seri.

60 hafta olmuş bile. Bu haftanın konusu "Ölmeden Önce Yapılacak 3 Şey"


Üzerine daha önce düşündüğüm ama üçten fazla fikrimin olduğu bir konu bu. Şimdi içinden 3 tane seçme vakti :))


1- Annemle baş başa tatil yapmak isterdim. Birlikte uyuyup uyanacağımız, denize gireceğimiz, akşamları dağıtacağımız, canımızın istediği gibi eğlendiğimiz bir tatil. Bol köpüklü kahve eşliğinde bol bol sohbet edebileceğimiz bir tatil.


2- Daha önce sizlere bahsettim mi bilmiyorum. Ama ben vahşi doğada 3 hayvana hayranım. Büyük mavi balina, Büyük beyaz köpek balığı ve timsahlar. Bu arkadaşları yakından görmek istedim. Hatta balinalar arasında yüzmek isterdim. 


3- Eğer öleceğimi biliyorsam ailemle uzun uzun konuşma şansı dilerdim. Çocuklarımla ve eşimle vedalaşabilecek fırsatım olsun. Birlikte güzel bir yemek yiyelim, sevdiğim şarkılar çalsın, kırmızı şarap içelim. Vedalaşalım. Helalleşelim. 

     Eğer bilmiyorsam çocuklarımla birlikte dünyayı gezmek görmek isterdim. Onların bana kılavuzluk yapacağı bir gezi...

6 yorum:

  1. ben de ailemle birlikte son bir seyahate çıkmak isterdim sanırım...

    YanıtlaSil
  2. annenle tatil kolay yaaa yapsana neden yapmıyon kiii :) balina köpek balığı timsah benim de en sevdiklerim nat geo wild daaaaa :)

    YanıtlaSil
  3. İkinci fikrinizi bence üçüncü sıraya alın. Çünkü hayatınızı tehlikeye attığınız için tercih sıralamanızdan dolayı bir hakkınızı kaybetmiş olacaksınız:)

    YanıtlaSil
  4. 1 ve 3 numara yapılması zor olmayacak şeyler.2 numara biraz zor olabilir sanki...

    YanıtlaSil
  5. Ya umarım bu hayallerinizin hepsi gerçekleşir. Aileniz ve sevdikleriniz hayatınızda anladığım kadarıyla çok derin bir yere sahip. Eminim bu herkeste böyledir ama siz bunu sozlerinizden de gösterirmişsiniz.Ben de kendi blog sayfama beklerim belki biraz rahatlar belki de istediğiniz konulara göz atarsınız. Keyifli yazmalar ve okumalar diliyorum.
    http://yasamatolyesii.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar naif ve kanaatkar istekler bunlar. Sizin gibi ince... Hersey gonlunuzce olsun, cok içten dilerim ki... Ben 2 numaradan oldukça ürktüm okurken. Demek ki birinin hayali birinin kabusu da olabilirmiş, ne dersiniz💟

    YanıtlaSil