17 Ağustos 2020 Pazartesi

BU ARALAR BEN

 NE İZLEDİM ? ( FİLM )


En son Bayi Toplantısı filmini izledim. Sinemada dilini en sevdiğim yazar, yönetmen Yılmaz Erdoğan onun anlatım şekli tam benlik. İzlerken hem çok şey farkediyor hem de çok gülüyorum. Bununla beraber İbrahim Büyükak son dönemde en çok dikkatimi çeken senarist. Oyunculuğunu bilemem ama yazdığı esprileri seviyorum. Bayi Toplantısı uzun zamandır merak ettiğim ve pandemi nedeniyle güme giden bir filmken Netflix imdadımıza yetişti ve film evimize geldi. Abartılı sahnelerine rağmen Konyalı Bayi tiplemesinde Doğu Demirkol'a bayıldım. İzlerken hiç sıkılmadım. Bol bol kahkaha attım.

                          Bayi Toplantısı'ndan ilk afiş - Magazin Haberleri - Milliyet



NE DİNLİYORUM?


Son dönemde en çok ve yüksek sesle Umut Kurt dinliyorum. Merak edenler için Tık Tık 

Kendisi uzun zamandır takip ettiğim bir oyuncu. Son dönemde Gün On4 dizisi ile tekrar dikkatimi çekti ve youtubeda söylediği şarkılara denk geldim. Ben beğendim ya siz?


                              Umut Kurt, BKM sahnesinde



NE İZLEDİM? ( DİZİ)

Gün On4 izliyorum. Gazanfer Başkomiser ve ekibinin korona günlerinde karantinadayken bilgisayar aracılığı ile cinayet çözme hikayesi. En uzun bölüm 19 dk. Ben Puhu Tv'den takip ediyorum. Çok keyifli, tavsiye ederim. Bu arada dizi Türkiye'nin ilk instagram dizisi. 


                  İlk Türk Instagram Dizisi 'Gün On4' Yayınlandı - Teknolama


NE YEDİM?


Yaa ben bu seriyi yazmaya başladığımdan beri hep balık önermişim sizlere. Bu seferde öyle yapacağım. Asma yaprağında sardalya yedim geçenlerde. Tek kelime ile muhteşem bir lezzetti. Eğer bulunduğunuz yerde yeme şansınız yoksa internette pek çok tarif mevcut. İşte sizin için bir tanesi TIK TIK

               Asma Yaprağında Sardalya Tarifi, Nasıl Yapılır? - Yemek.com



NE OKUDUM?


En son Gülsüm Kav'ın Yaşasın Kadınlar kitabını okudum. Tavsiye ediyorum.

                             Yaşasın Kadınlar






6 yorum:

  1. Asma yaprağında sardalya çok merak ettim. Balığın her türlüsüne aşığım eminim çok güzeldir :)

    YanıtlaSil
  2. Bayi Toplantısı'nı biz de geçen hafta izledik ve çok beğendik. :)

    YanıtlaSil
  3. Asma yaprağında sardalya balığını yazlıkta yapmıştık bir kez mangalda.Lezizdi gerçekten.
    Bayi Toplantısı benimde eğlenerek izlediğim film oldu,İbrahim Büyükak ı seviyorum, güldürüyor beni:)
    Tabi diğer oyuncularda çok iyiydi.
    İnstagram dizisi ilk kez duydum, merak ettim bende izliyim.

    YanıtlaSil
  4. asma yaprağında sardalya mıııı peki merak ettim. bayi toplantısı izleyim, büyükak pek severim. umut kurt da bakayım tenk yuuu :) gün ondörtü nerden izlicez instadan mı yaniii :)

    YanıtlaSil
  5. Umut Kurt'u ilk defa duydum.Birazdan dinleyeceğim :))

    YanıtlaSil