3 Nisan 2020 Cuma

ÇOCUKLUĞUMDA EN SEVDİĞİM ÇİZGİ FİLMLER

Cafe Tigris ( Hayatımın Güncesi ) blog sayfasında gördüğüm bu etkinlik beni çok cezbetti. Çünkü hala çizgi film izler ve çizi filmleri çok severim.

Mim diyor ki: Çocukluğunda en sevdiğin çizgi filmler nelerdi?

1- Hadi Voltran'ı oluşturalım beyler :)) Bu sözleri hatırlayan yaşlılar burada mı?

                         Voltran Boxset 29 Bölüm İndir Türkçe Dublaj | Full Program İndir ...


2- Clementine hem izler hem korkardım. Gerçekten çocukların korkarak izleyeceği bir çizgi film yapmak kimin fikriymiş?

                 Çayınızı Kahvenizi Alın Gelin: Psikopat Çizgi Film Clémentine'in ...


3-Redkit :)) Kim sevmezdi ki...Babam, annem ve kardeşimle beklerdik televizyonun başında.

                          Red Kit Toplu Albümleri - Efsaneye Dönüş ...


4- Varyemez Amca :))

                       44 milyar dolarlık servetiyle dudak uçuklatan çizgi karakter ...

Allah'ım ne güzel zamanlarmış. Şimdi çocukların izledikleri şeyler çizgi film bile değil. Ya ideolojik mesajları olan abuk sabuk şeyler ya da ne olduğu belirsiz yanıp sönen gürültülü şeyler...İyi ki youtube var da hala özlediğimiz şeyleri bulup izleyebiliyoruz.

Mim hoşunuza giderse sizde yapabilirsiniz.


7 yorum:

  1. Varyemez azltınların içinde yüzerdi bende hatırladım

    YanıtlaSil
  2. Ben sanırım bu sitenin en küçüğüyüm. Bu çizgifilmlerin hiçbirini bilmiyorum :(

    YanıtlaSil
  3. Aslında eski çizgi filmlerin de mesaj kaygısı vardı. "Varyemez Amca" deyip böyle bir çizim kompozisyonu nasıl mesaj vermez ki? Eski zamanlarda şimdiki kadar çok çizgi filme erişim şansı yoktu, bir de bu mesele bir sektör haline genişlememişti, en azından Türkiye'de, biraz da bundan dolayı eski ile yeni kıyaslamasında vurucu noktalar oluyor. Bu bir yana, herkesin kendi çocukluğu için çizgi filmleri, ne kadar büyüse de değerli bir hatıra olarak akılda ve kalpte kalıyor :) Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  4. Hepsi de çok güzel çizgi filmlerdi, varyemez amca çok iyiydi...uçan kaz vardı bi de...

    YanıtlaSil
  5. Ben içlerinden Redkit'i izledim :) Ne güzel günlerdi hakikaten.

    YanıtlaSil
  6. banucada gördüm blogunuzu gezerken, bu çizgi filmler kuşağını bilen yaşlılardan biride benim, yaş kısmından memnun olmasamda bu filmleri izlediğime çok memnunum, yıllar önce blogcudayken bende sıralamıştım diye hatırlıyorum böyle bir listeyi, hatırladığıma sevindim... selamlar...

    YanıtlaSil