3 Eylül 2019 Salı

AĞAÇ EV SOHBETLERİ #01

Blogger dünyasına gençlerin gelmesiyle bir atraksiyon bi hareketlilik başladı :))

Demek ki taze kan her zaman iyiyimiş...

Tabi biz yılların bloggerlarını bir kalemde harcamak istemem ben tamamen kendi motivasyonumdan bahsediyorum.

Edischar ve Taha bizlere her pazartesi ortak sohbet alanı açacaklar. Bir konu belirleyecekler bizler de kendi fikirlerimizi kendi bloglarımızda paylaşacağız.

İlk Haftanın konusu tam benlik.

TELEVİZYON İZLİYOR MUSUNUZ?  İZLİYORSANIZ VEYA İZLEMİYORSANIZ NEDENİ NEDİR?


Bu soru tam da dün yaptığım instagram paylaşımım üzerine denk geldi.  Tam da şunu paylaşmıştım ;


#Televizyonizliyorumdur 

Televizyonu hayatımdan çıkardım. Gerçekten ve gerçekten ne dizilerden ne haberlerden ne de herkesin izlediği gündüz kuşağı programlarından zevk almıyorum. Bunun daha ötesinde aslına bakarsanız yaşam tarzımı değiştirdim. Önceleri ( bundan 2 yıl öncesine kadar) akşam işten dönünce direk mutfağa dalar, yemek hazırlar, ailece sofraya oturduktan sonra oğlanlar odalarına çekilir, eşim derslerine gömülür ben de televizyon izlerdim. Öyle özel bir tercihim yoktu. Rastgele bir film, bir yarışma ne denk gelirse izliyordum. 

Fakat artık hayatı kaçırmak istemiyorum. Hiç bir anımı boş işlere harcamak istemiyorum. Akşamları yemekten sonra birer kahve içiyor ve bazen ailece bazen sadece eşimle beraber uzun yürüyüşlere çıkıyoruz. Yalova'da yaşadığımız için bu konuda şanslıyız. Uzun yürüyüş bantları, harika orman yolları mevcut. Yürüyüşlerimizin sonunda eş dost muhabbetine dalıyoruz. Ya bizde toplanıyor ya da bir başka arkadaşta. Uzun ve keyifli sohbetler yapıyoruz. Hele yaz akşamıysa deniz kenarında uzun sohbet gecelerimiz, hafta sonları kamplarımız oluyor. 

Bir de ( ki bence bu en önemli sebep) artık boş laflara karnım tok. Haberlere katlanamıyorum. Her şey olmadığı gibi anlatılıyor. Ve ben bunlara hiç inanmıyorum. Saygımı kaybettiğim bir medyanın seyircisi olmak istemiyorum.

Ve illa bir şey izlemek istiyorsam sinemaya gidiyorum.  







16 yorum:

  1. Senelerdir televizyon izlemiyorum. TV'den bağlanarak Netflix yayınlarını ve Youtube'da çeşitli videoları izlemekteyim. Televizyon dünyasında en son takip ettiğim dizi yayınlandığı sezonda iken Aşkı Memnu idi, oda yaklaşık 10 sene önce bitti.

    YanıtlaSil
  2. Televizyonla ilgili düşünceleriniz gerçekten çok yerinde. Malesef kalite çok kötü ve insanların ilgisini çekmiyor artık. Ayrıca şu anki yaşam tarzınıza hayran kaldığımı belirtmek isterim. Her hafta değişik konularda fikirlerinizi okumayı çok isterim. Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Televizyonun yerine hayatınızı çok daha güzel şeylerle doldurduğunuz için çok sevindim :) Siz yılların bloggerları bize destek olduğunuz sürece varız. Ağaç Ev'e hoşgeldiniz:) haftaya görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil
  4. Öncelikle taze kan konusuna kesinlikle katılıyorum, ne güzel oldu değil mi? :) Ve yeni yaşam tarzınıza gerçekten bayıldım, huzurunuz bol olsun :)

    YanıtlaSil
  5. Televizyondan ziyade teknoloji bağımlılığı bireyleri hapsetmiş durumda. Yürüyüşe çıkmanız, arkadaş sohbetleri, hem bedenen hemde ruhen kendinize önem vermeniz açısından çok güzel alışkanlıklar. :)

    YanıtlaSil
  6. TV sektörü artık internet ortamına kaymaya başladı. Puhutv,blutv veya Netflix bunlardan bazıları. Herkes istediği zaman istediği şeyi izliyor. Haberler de zaten doğruluğunu yitirmek üzere. Birçoğu siyasal niyetler taşıdığı için de guvenilirlikleri tartışılır.

    YanıtlaSil
  7. Televizyon için 'aptal kutusu' tabiri git gide daha da mantıklı geliyor... İçerikler bomboş.. yarışma programları reyting uğruna birilerini aşağılamk için çekiliyor... Millet kavga olmazsa izlemek mantığıyla sürekli text üzerinden giden gereksiz ve yersiz kavgalar mevcut... Eskiden sevgiyi öğretirdi diziler filmler, eğlence şovları şimdi insanı insana düşman etmeye uğraşıyorlar... Şahane Pazar zamanları güzeldi... Yazı için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş... Bana da beklerim! 😀

    YanıtlaSil
  9. o kadar hakılısın ki anlatamam artık tv nin cıvkı çıktı arkadaşım
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  10. TV konusunda tıpkı senin gibi düşünüyorum.
    Boş işlerle uğraşacak ne zamanım var artık ne de sabrım:),
    o aptal kutusuna bakarak vakit geçireceğime, kendimi sevdiğim şeylerle meşgul ediyorum.
    Hem ruhuma hem bünyeme çok ama çok daha iyi geliyor.
    Keşke herkes bu bilinçte olabilse,
    sevgiler kucak dolusu,

    YanıtlaSil
  11. aman aman yaa evet gündemden uzak durmalıııı :)

    YanıtlaSil
  12. Televizyonu bırakmakla çok iyi yapmışsınız.Hayatı yaşayın.Benim ağaç eve de beklerim :)

    YanıtlaSil
  13. keşke televizyonda daha kaliteli şeyler olsa da her evde bulunan bu araçtan herkes doğru şekilde faydalansa. Ben evlenirken evime tv almadım almayı da düşünmüyorum

    YanıtlaSil
  14. Televizyonu hayatınızdan çıkararak en iyisini yapmışsınız. Gerçekten düzgün programlar kalmadı artk.

    YanıtlaSil
  15. Ne iyi etmişsiniz. Kutlarım.

    YanıtlaSil
  16. Televizyonu hayatından çıkartmış olmak saygıyı hakeden bir duruş.

    YanıtlaSil