18 Mart 2019 Pazartesi

17. BURSA KİTAP FUARI / ASLI KIZMAZ

Bu cumartesi havayı güzel bulunca değerlendirelim istedik.
Hep yanından geçtiğimiz ama bir türlü gidip oturmadığımız Gemlik Atatepe'ye kahvaltıya gittik. Harika manzara eşliğinde bence sıradan sayılacak bir kahvaltı yaptık. Sadece denizi seyrederek bile doyabileceğimiz zeytin başkentinde tabağımda sadece 3 siyah 2 yeşil zeytin sunulması, zeytin yağına dair hiç bir sunum önceliği olmaması beni çok şaşırttı. Hem zeytinden doyacaksın koskoca bir şehir hem de zeytine dair hiç bir şey sunmayacaksın..sizce de garip değil mi? Hele ki mekan belediye sosyal tesisi ise...

          gemlik atatepe manzara ile ilgili görsel sonucu

Kahvaltı sonrasında hedef Bursa Kitap Fuarı oldu. Türkiye'de kişi başına düşen kitap sayısının 7,18 olduğu düşünülürse şaşırtıcı denebilecek bir kalabalık vardı fuarda. Hele bazı imza kuyruklarında izdiham vardı. Kim olduğu hakkında hiç bir fikrim olmadığı isimleri bekleyen gençler öyle ki bazı alanlarda tezahürat yapılıyordu. 

Neyse biz fuar alanında önce Tonguç Akademi'ye uğradık. Oğlum için çok güzel kaynaklar aldık. Sonra Ayşe Kulin için kuyruğa gireyim dedim ama bizden daha sonra geleceğini öğrendim ve bir zamanlama hatası sebebiyle kendisini göremedim. 

Sonra baktım bizim kız Aslı Kızmaz'ın imza günü var. Sadece kendisini görmek istedim.Sonra eli boş olmaz diyerek koşa koşa kitabını aldım. Aslı Kızmaz'da kim diyebilirsiniz biliyorum. Valla bende tamamen tesadüfen instagramda tanıdım kendisini. Aslında kendi dünyasında ünlü olan ama tanımadığımız birisiymiş. Oyuncu İlker Kızmaz'ın eşi. Ama tüm bunların ötesinde çok eğlenceli bir kadın. Benim kendisini keşfim de zaten hayata bu eğlenceli bakışı sebebiyle oldu. Her durumda bardağın dolu tarafını görebiliyor. Neyse işte bir şekilde gönül bağı kurduğum bu kadın kitap yazdı. Benden Ne Olur adında. Henüz okumadım. Hikayeyi de bilmiyorum. Ancak o kadar beğenilmiş ki film olacakmış kitap. 

                             benden ne olur ile ilgili görsel sonucu

                                         Okuduğumda sizlerle paylaşırım fikrimi.

İmza kuyruğu çok uzun değildi. Biraz bekledikten sonra hemen amacımıza ulaştık. Kendisi çok sıcak kanlı. Bir imza sırasına nazaran oldukça uzun bir sohbet ettik. Hatta çocuklarımın resimlerine bile baktık. Sen kaç yaşındasın ki bunlar senin çocukların dedi :))




5 yorum:

  1. ben bu sene fuarı protesto ettim :)

    YanıtlaSil
  2. Kitap fuarları çok güzel oluyor gerçekten de çok teşekkürler böyle etkinlikleri gündeme taşıdığınız için.

    YanıtlaSil
  3. Dolu dolu geçirdiğiniz güzel bir gün olmuş. Hayata pozitif bakanların kitaplarında, bize hayat üfleyen yeni cümleler duymayı severim.

    YanıtlaSil
  4. Bursa Kitap Fuarı gayet renkli bir etkinlik olmuş. Kitap fuarlarını ben çok severim. İstanbul Tüyap fuarına her yıl gitmeye çalışırım. Sayenizde Bursa Kitap Fuarını gezmiş kadar oldum. Teşekkürler bu keyifli paylaşımınız için.

    YanıtlaSil
  5. kitap fuarlarını görünce içim kıpır kıpır oluyor. sizde çok keyif almışsınız :)) aslı hanımın kitabı da ilgi çekici not aldım teşekkürler :)

    YanıtlaSil