9 Şubat 2019 Cumartesi

MEYDAN OKUMA 9.GÜN

                          "Hakkında 5 garip şeyi söyle de bilelim ne kadar arızasın"

                                                     arızalı ile ilgili görsel sonucu


Hakkımda 5 garip şey :) bulması çok zor olacak gibi :)))

1- 40 yaşındayım, 40 yıldır tarzımı değiştirdiğim sadece 1 yıl oldu. Onun dışında hep aynı renkler, aynı modeller, aynı saç, aynı yüz ile gezdim.


2-  Asker yeşili en sevdiğim renk olabilir. Bir tane ceketim vardı. Artık kolları falan eskilikten yırtılmaya başlamıştı ama ben ondan bir türlü vazgeçemiyordum. Kaç yıl giydim bilmiyorum ama artık onu atmam gerektiğine karar verdiğimde ağlamıştım.


3- Bir şeye üzüldüğümde, sıkıldığımda, içim darlandığımda hep uykum gelir. Saatlerce hatta bıraksalar günlerce uyuyabilirim.



4-  Kendime çok fazlasıyla kızarım. En çok kendimi eleştiririm. En çok kendimden korkarım.



5- Sağda ve solda 2 kaburga kemiğim fazla :))

9 yorum:

  1. Geldik 9 güne...Zor soruya güzel cevaplar..evet tarz değişimi çok zor

    YanıtlaSil
  2. Kaburga kemiği en acaip olani:)))

    YanıtlaSil
  3. Ben de hemen uyurum :)

    2 kaburga kemiği fazla, hımmm, bu çok ilginçmiş işte :D

    YanıtlaSil
  4. Kendine neden kızıyorsun a güzel?
    Bu yaşta (ki senle akranız) bir çok şeyi kucaklaman gerek en çok da kendini :)

    YanıtlaSil
  5. En ilginci kaburga kemiği olayıymış.

    YanıtlaSil
  6. Benden tavsiye kendinizle barışık olun ve daha az eleştirin kendinizi

    YanıtlaSil
  7. Kaburga kemiği ilginçmiş hakikaten :))

    YanıtlaSil
  8. Uyuyunca daha çabuk geçer belki

    YanıtlaSil
  9. Kaburga gerçekten top 10'da 1 numara oldu yalnız ;)) Mutlaka bi sebebi de vardır ama nedir ki? Bak daha çok merak ettim ;))

    YanıtlaSil